警媽淚嘆為工作錯過子女成長!網民反諷「堅離地」:高薪厚職仲講風涼話

| shiuhk | 10-01-2019 14:56 | |
警媽淚嘆為工作錯過子女成長!網民反諷「堅離地」:高薪厚職仲講風涼話

在職媽媽,一點都不容易,畢竟要兼顧工作及照顧小朋友。小朋友長大得更快,若過於專注工作,很容易就會錯過子女的成長過程,相信很多家長都身同感受。高級女督察 Yvoone 也一樣,近日警察在官方 Facebook 放出一條名為《我們都是父母•希望伴你成長》的影片,講述 Yvoone 如何同時做好事業女性及媽媽兩個角色。影片内容本應吸到不少同理心,但就意外地受到不少網民批評:「堅離地!」

【相關報道】

【相關報道】

影片講述,高級女督察 Yvoone 駐守家庭衝突及性暴力政策組,專門處理親屬暴力、家庭暴力、性暴力、虐待兒童、虐待長者和青少年罪行等。由於 Yvoone 在工作上經常要處理突發事情、要突然調動工作,所以工作繁忙不定時。Yvoone 眼泛淚光心痛表示:「其實我已經有兩年沒有出席兒子的學校旅行」、「我的細女已經不太認得我們」、「有時我的心都好痛」但她認爲這份工作是一份使命,能夠幫助更多家庭的子女免受傷害,所以現在會更努力珍惜親子相處時間,陪伴著子女成長。

雖然有不少網民留言向在職媽媽表達支持,然而有網民就直言:「好多家庭都係咁」更明言:「講到自己無出過糧咁」、「你出緊糧,受緊薪!享受緊比好多人好嘅福利,咁慘唔好撈囉!」、「鬼叫你老公無本事養得起你吖,最憎黑警扮偉大!」、「難為嗰啲捱十幾個鐘返到去仔女都瞓曬,仲要冇錢請工人嗰啲父母」、「遺咩憾?唔好以為自己好偉大...自己選擇的」、「好多行業也是,堅離地題目」、「咁咪辭工返屋企湊女啦, 冇人迫你做㗎」、「家庭生活係要自己去平衡的,其他要工作的父母難道就不緊守崗位嗎?」、「慘得過一班基層勞工低薪長工時,完全冇時間陪仔女成長」、「都多鬼餘嘅,個個都要返工㗎啦」、「你被逼?條路自己揀」、「香港好多打工仔一日做十幾粒鐘無時間倍仔女架」大家又覺得這條片是關公災難嗎?

【相關報道】

【相關報道】

Source:香港警察 Hong Kong Police

相關文章

Page 1 of 11