香港街頭驚現野生綿羊?網民熱議:你醉啦幻覺來嘅!

| shiuhk | 10-01-2019 14:22 | |
香港街頭驚現野生綿羊?網民熱議:你醉啦幻覺來嘅!

香港市區跟大自然雖然近,但大家頂多會在比較郊外的地方見到野生馬騮、野豬或是野牛,基本上不會見到其他中型野生動物。想不到,近日竟然有網民在香港鬧市街頭見到一隻綿羊,拍戲咩!

【相關報道】

【相關報道】

有網民在 Facebook 專頁「巴打絲打 Facebook Club」出相,表示:「我有冇睇錯?羊黎嫁?」從相中可以見到,一隻白色的羊孤獨的站在市區的行人路上,背後的繁體海報、路面標示等都顯示這應該是香港。羊羊頸上沒有頸圈,不像是有人飼養,十分奇怪。

香港街頭驚現野生綿羊?網民熱議:你醉啦幻覺來嘅!
在香港街頭見到羊,懷疑自己喝醉也合理啊!

不少網民笑著回應:「叫咗你唔好飲咁多」、「你醉啦返屋企訓啦」、「飲大咗?」、「幻覺嚟啫,嚇我唔倒嘅」、「人地掉出嚟嘅玩具黎咋」、「好明顯係神仙啦」、「睇就知人扮嫁啦」、「你一定睇錯或者眼花花,係狗嚟㗎」、「古代牧羊犬嚟架」、「過年養隻羊,攞個意頭啫」、「未見過草泥馬?」、「扮羊嘅狗?」、「狗嚟架,香港好多人羊當狗架喇」又有網民拿《低俗喜劇》來笑:「差個繡球」、「唔係騾仔,唔好亂嚟」、「暴龍哥教過你幾_多次呀!係阿嫂!快啲叫人啦!」其實香港依然有農戶養羊,所以這隻有機會是走失的飼養羊。再者有眼利的網民發現,羊羊背後的海報起碼在半年前,懷疑這是舊圖甚至是 P 圖,不過真相就只有樓主才知道了。

【相關報道】

【相關報道】

Source:巴打絲打 Facebook Club

Page 1 of 12