家長任由小孩車路上亂跑嚇爆司機!網民怒斥:咁湊仔畀佢害死

| shiuhk | 08-01-2019 12:40 | |
家長任由小孩車路上亂跑嚇爆司機!網民怒斥:咁湊仔畀佢害死

帶小朋友落街玩真的要看到實,否則很容易就會發生意外。然而,事實上依然有很多不負責任的家長,讓小朋友在馬路邊玩但又不加以看管,結果差點釀成交通意外!

【熱門報道】

【熱門報道】

有網民在 Facebook 群組「巴打絲打 Facebook Club」出了兩條疑似在彩虹村拍攝的車 Cam 片,可以見到司機慢慢沿路駛出。駛到直路時,前方路邊停了一架黑色車擋住了司機部份視線。到司機駛到黑色車旁,一個小朋友突然從車前跑出,讓司機大聲叫了出來急停。小朋友的父親雖然就在身旁,讓而一手拿著手機一手拿著滑板,所以見小朋友跑出也只能大叫一聲,而不是出手拉著他。幸好司機駛得慢,最終沒有釀成意外。不過小朋友的父親就似乎還想抱怨,沒有道歉之餘反而用手指指著司機。

不少網民都怒斥:「個大人對唔住都冇聲,點做父母呀」、「一啲家教都冇,啲大人都唔_知點教」、「咁教仔?」、「個老豆仲好似_返人轉頭咁嘅勢」、「根本唔會喺呢啲地方玩啦低能」、「係中國已經飲緊孟婆湯」、「想死去遠啲,唔好累人」、「行人要有安全意識」、「好彩司機揸得慢!唔係又比人害死」、「睇到心個心離一離」、「個男人行過仲好意思指住司機」、「哩啲父母平時又唔睇實,到出事個陣喊苦喊忽」、「生仔要考牌!」、「小朋友冇意識大人又唔教」、「正一垃圾家長」看緊小朋友、加以教育是家長的責任,否則很容易會撞板的啊。

【熱門報道】

【熱門報道】

Source:巴打絲打 Facebook Club

Page 1 of 12