【7 宗罪】新蒲崗朱婆出沒注意!網民批:手推紙皮車仔呃錢、有仔女養、有樓收租、有犯罪紀錄

| 柔之拔 | 06-01-2019 16:50 | |
【7 宗罪】新蒲崗朱婆出沒注意!網民批:手推紙皮車仔呃錢、有仔女養、有樓收租、有犯罪紀錄

新蒲崗婆婆出沒注意。新蒲崗婆婆,原來是奸的?你有冇見過,一名手推紙皮車仔的婆婆,常在新蒲崗譽港灣附近出沒,問人拿錢?據了解這個婆婆原來是奸的。Facebook 專頁「樂文文具公司」(樂文)日前發帖,長篇幅力數該名新蒲崗手推紙皮車仔婆婆 7 宗罪。樂文樓主驚爆,這名手推紙皮車仔行乞婆婆,名叫朱婆,原來有樓收租、有仔女養、擁多個物業、更有犯罪紀錄!?

樂文樓主在帖子表示:「我寧做壞人 / 賤人 ,都唔想大家比人騙。我幫完後,再見她呃人 ,我心中不安數天,所以係專頁出 Post,希望客人們不要中計!」




樓主續稱:「各位 新蒲崗朋友仔 / 客人們 ,容許我在這地方,發表一下個人見解 / 感受。我個人能力有限,幫不了大家太多!」

樂文分享一次親身經歷:「我有試過比 $50,銀包得一張 $50 同一張 $100,結果企左一陣,原來有好多人比錢佢,佢時薪應該高過我。」

新蒲崗手推紙皮車仔婆婆 7 宗罪

樂文樓主在帖子分享自己親身經歷,並引述多個網民的資料消息,歸納出該名新蒲崗手推紙皮車仔婆婆 7 宗罪:

01】推紙皮車仔 騙善心

婆婆經常在新蒲崗出沒 ,推著一車紙皮 ,你們比錢佢。哥哥 姐姐 ,可唔可以比 $20 買麵包?日夜都在新蒲崗,工廠區主要,因為無人知佢底細。有人會比,因為是善心,丫婆好慘。有人買野食比丫婆,丫婆會收入個箱度 ,然後掉左去 !希望大家唔好再比 ,佢時薪高過你同我 !

02】有樓收租 

根據網民 AT 提供,相中呢個女人叫朱婆,佢有錢過你地所有人,新蒲崗大廈個單位收租,住新蒲崗廣場,仲有一個物業喺新蒲崗收租,每日都用人嘅好心理呃錢,所以你哋唔好再相信佢啦!

03】有仔女養

根據十多年街坊說的消息,新蒲崗手推紙皮車仔婆婆住新蒲崗廣場,有樓收租,有仔女養。

04】有蕉唔要 只要錢

根據 ML 網友消息,新蒲崗手推紙皮車仔朱婆,住新蒲崗廣場第一座,每日在譽港灣至大有街一帶溜漣,每日扮可憐慘樣不斷問人攞錢,網友 ML 親眼目睹在大有街有一間餐廳下午會有一個飯盒和飲品供應給她。

網友 ML 在譽港灣外面見到有個男人俾錢她,網友 ML 即時阻止,已經太遲,個男人已經俾了 $20 給她,個阿婆用粗囗喪鬧咗網友 ML 決成分鐘,肚餓慘樣即時唔見咗。

有一晚在大有街,她問個男人攞錢買嘢食,個男人當時有一梳香蕉,咁就俾隻蕉佢,個阿婆話要錢。

05】區外有多個物業

網友 w 提供,她住新蒲崗廣場第 _ 座 xx 樓(文字經過處理) , 區外還有多個物業。

06】多項犯罪紀錄

喺黃大仙警署佢個 File 厚得好緊要,有打人記(紀)錄、 偷嘢記錄 & 滋擾記(紀)錄。

07】轉戰尖沙咀 繼續呃人

有重大更新 有證有據 請廣傳。不只在新薄崗揾食 尖沙咀都見過此婆婆。

樂文樓主在帖子直指:「只(自)從開 post 後,很多人都有此遭遇,發現新蒲崗譽。港灣 有另一名男人 叫 $29 先生,請各位小心!好火丫。點解要呃人善心。」

【7 宗罪】新蒲崗朱婆出沒注意!網民批:手推紙皮車仔呃錢、有仔女養、有樓收租、有犯罪紀錄
有網民在社交網上載圖片,驚爆圖中手推紙皮車仔婆婆多宗罪名,婆婆原來是奸的?

截稿前,帖子贏得 1,110 個 emoji 心情、388 個回應 1,180 次分享。不少網民留言分享有相同遭遇,都係俾帖子提及的新蒲崗手推紙皮車仔朱婆欺騙感情與金錢。網民留言,節錄如下:

「是每個日夜,我見到不少比 $20 善良的人,他們只一個普通打工仔,可能自己食午餐是咪叫凍飲都要諗過」

「我上次推住個女行過…佢都走埋塞正我條路泥問我攞錢,我諗住老人家,我話買野比佢食問佢想食乜又唔彩我,咁當比 20 蚊佢買野食啦…點知佢睇到我銀包有 d 錢就話廿蚊咁少邊夠買野食…我就走咗去無再理佢… 但我事後仲係到內疚咁對老人家好似好衰咁… 而加清楚曬喇」

「佢叫朱婆,以前住新蒲崗大廈,之後搬左去新蒲崗廣場,新蒲崗大廈就收租嘅!邊個篤爆佢,佢會追住黎鬧!」

「我比過兩次錢佢,後來發現佢只係利用人地既善心,佢每次只會問你拎廿蚊,佢話想買個飽食,我話同你去蛋撻王買啦,佢就話唔洗。後來我日日都見到佢,日日都問人拎錢,有日我企係街做野,見到佢來來回回問人拎錢,一個鐘眼見最少拎到 $200,可想而知,佢推車執紙皮係假,真相係每日問人拎錢,雖則行善不應想太多,但無奈係,我真心覺得佢係利用人地善心去呃錢,各新蒲崗街坊,見到佢唔好比錢啦,但都唔好罵佢,講句無佢就會行開的!」

 

【相關報道】

【相關報道】

 

Source:樂文文具公司

Page 1 of 14