尖東點心店日光日白見老鼠 網民見怪不怪稱「間間都有」

| Siu Yeung | 04-01-2019 18:09 | |
尖東點心店日光日白見老鼠 網民見怪不怪稱「間間都有」

香港食肆眾多,不時都有人發現老鼠的蹤影,然後拍片或影相放上網。稍早前,有網民在一間位於尖東的點心店,拍到一隻老鼠在白天時已在店內出沒。影片上載到 巴打絲打 Facebook Club 群組後,不少網民都覺得見慣不怪,更指「邊間餐廳冇老鼠」。

【網絡熱話】

從影片可見,拍攝地點為尖沙咀逸翠軒點心專門店,可看到該隻老鼠身型頗為肥大,在白天的情況下肆無忌憚,在卡位之間走來走去,引來途人駐足觀看,拍片者稱:「嘩!呢間餐廳呢,老鼠都有喎,你睇吓幾瘋狂!你夠膽嚟食呀真係,哎呀滅鼠公司呢」。期間更試過敲打餐廳玻璃,但老鼠似乎並驚慌。

至於網民方面,反應反而顯得「鎮定」,從留言看來,似乎都見怪不怪:「有邊間餐廳冇老鼠,正明間嘢好好味」、「沒有才不正常」、「證明冇落藥,健康食府」、「 逢食肆都有,爭在你知唔知佢喱响邊,幾點出末」、「間間都有。又一城商場係個大型老鼠竇,全部餐廳都有老鼠。你見唔到以為好乾淨,咪傻啦」等。不過也有人認為:「我唔明點解啲人見到老鼠覺得好正常。未到深夜人來人往都唔怕人擅無忌憚咁出黎,表示當區老鼠數量不少。 如果唔好好控制會爆發疾病。」

【網絡熱話】

【網絡熱話】

Source:巴打絲打 Facebook Club

Page 1 of 14