小巴「打尖大媽」今次終識排隊!網民:大媽受硬唔受軟要教育【續集】

| shiuhk | 03-01-2019 13:11 | |
小巴「打尖大媽」今次終識排隊!網民:大媽受硬唔受軟要教育【續集】

「打尖」固然令人感到討厭,但並不是人人都願意團結一致向不文明的行爲發說不。所以,近日有網民坐小巴遇著普通話口音大媽打尖,結果成車乘客連司機都出力聲討,最終一位肥哥仔更智取逼到大媽自動落車的事件,就引起了不少市民的共鳴,畢竟大家都看得十分爽。想不到一天後事件竟有下集,這位網民坐小巴時再次遇上同一個打尖大媽,而司機更是同一位!

【相關報道】

【相關報道】

網民在「哈弟 Hadee -我由乜乜徒步到乜乜」出帖,表示事隔一日竟再次遇到同一個大媽以及小巴司機,而今次大媽就選擇乖乖地排隊。司機見到大媽這麽乖,都十分友善地打招呼。雖然大媽似乎被嚇怕了,直接驚慌地回道:「我有排隊!」、「我真的有排隊!」而司機就解釋清楚,因爲大媽上次已經嘟了八達通,所以今次就不打算再收她車費,成件事就像《愛回家》一樣戲劇。讓樓主不禁自嘲說:「我覺得自己好似狗仔隊」。

小巴「打尖大媽」今次終識排隊!網民:大媽受硬唔受軟要教育【續集】
大媽經歷完一輪「教育」,終於識乖乖排隊!

很多網民都笑著留言,說:「證明大陸人受硬唔受軟」、「呢啲叫欺善怕惡」、「誰大誰惡誰正確」、「對佢好佢唔_信,係要呼呼喝喝先得」、「以後大家識做!」、「係要教訓佢先會識趣。一味包容?到死嗰日都唔會改變」、「呢個就是香港了,唔會呃呃騙騙,有規有矩」、「呢個故事話我知,大陸阿姐係要_的」、「守規矩咪好囉~何必做個神憎鬼厭嘅人呢」、「香港人見到不合理嘅事要合群對付!唔好唔出聲!」、「事實證明,佢地真係唔_唔醒」、「成件事好有愛。如果個個都肯改就好」、「如果大陸大媽肯改進,本人不抗拒」、「教育是重要的!」、「希望阿姐日後守規矩」、「孺子可教也」

更有網民笑指:「司機好有愛」、「最後司機會唔會同阿姐結婚?」、「劇名:情越小巴線」、「肥仔呢,肥仔去左邊呀」、「事件中肥仔係最叻果個」今次事件真是戲劇性到可以拍劇啊!

【相關報道】

【相關報道】

Source:哈弟 Hadee -我由乜乜徒步到乜乜

Page 1 of 14