元旦開年就「瞓身」坑渠執嘢!網民笑:新過海隧道通咗車?

| shiuhk | 02-01-2019 12:03 | |
元旦開年就「瞓身」坑渠執嘢!網民笑:新過海隧道通咗車?

新一年新開始,由 2018 踏入 2019 年,不少人都期望新一年會過得更好、人生更順利,但似乎就不包括以下這位仁兄了。元旦日淩晨,有網民就在路邊發現了一個半身在坑渠裏的人,這人似乎跌了貴重物品進去就算弄到成身髒都要執上來。這麽堅決的舉動立刻引來不少網民爆笑留言!

【熱門報道】

【熱門報道】

有網民在元旦日淩晨於 Facebook 群組「巴打絲打 Facebook Club」出帖,指在馬路邊一個轉角位遇到一個「瞓身」落坑渠執嘢的人。這人將帽放在一旁,半身入了坑渠只剩雙腳在外,身旁有用過的紙巾似乎已經嘗試了好一會。網民十分抵死地影了下來,更留言說:「跌左個 5 蚊。」相片很快就獲得數千 Like,大家看他這副搏命的模樣,都紛紛猜測掉下坑渠的究竟是什麽。

不少網民笑說:「水渠俠」、「嚇左一跳,第一眼以為得半身冇頭」、「做乜咁睇唔開呀,投渠」、「咁咪好,嘔落個坑渠」、「咩事琴晚醉成咁啊?」、「之前有套片跌落井度穿越時空,依家佢 2018 醒番 2019」、「搵唔到地鐵入口?」、「除左跌手機,都唔知有咩可以令佢咁做」、「下面有時光隧道又話你知咩」、「溝唔到女為有溝渠」、「隔住個 mon 都覺得臭」亦有網民表示擔心他:「佢唔會有事呀嘛!幫佢報警好啲喎」、「小心佢中毒呀!仲影,過去救人啦」、「有沼氣㗎...可能佢已經中毒」、「你仲乜唔幫佢仲影佢」、「好危險,車轉彎唔一定見到佢」希望這位人仁兄最後成功執到目標,安全出返來啦!

【熱門報道】

【熱門報道】

Source:巴打絲打 Facebook Club

Page 1 of 14