巴打深水埗買 Switch 中伏

| Siu Yeung | 31-12-2018 17:21 | |
巴打深水埗買 Switch 中伏

聖誕之後又到新年,一個人也好,開 party 也好,買部遊戲機似乎是個不錯的選擇。不過日前在連登討論區吹水台表示,在深水埗黃金商場買 Switch 中伏,店員除了先斬後奏貼上售 380 港元 mon 貼外,買了的 SD 卡亦有意無意沒放入袋中。有網民回應表示:「去得呢啲場要打醒十二分精神。」

【數碼】

從網民上載的單據可看到,該部 Switch 及相關配件均在 12 月 28 日,於黃金商場某店舖購買。該名買家表示:「一開始佢攞部機出黎,佢就立即幫我貼 mon 貼,個時小弟冇要求過要佢貼,佢一貼咁就計咗 $380!」

巴打深水埗買 Switch 中伏
網民在黃金商場買 Switch 的單據。

除了被「屈」了一張貴價 mon 貼,網民還買了一張 32GB SD 卡,店員為他選了售價最貴的 Samsung,但重點是網民回家後才發現,店員雖已收錢,但根本沒給他 SD 卡。於是他唯有回店舖理論,要求退款。店員回覆指,貨品出門,恕不退換,又說:「我畀返張卡你,你一係要一係唔要。」態度還十分理直氣壯。買家雖然生氣,但最後只能如此,並叮囑其他人不要光顧此店。

至於其他網民方面,不少人都指出黃金多「黑店」,留言包括:「深水埗幾乎全個場都係黑店,點解仲有人去買嘢?」、「去黃金出機,好難唔昆你」、「點解而家d人唔做 research 先買嘢」、「貼咗你可以唔要,講我冇話要貼,唔好畀錢,一係報警處理」等。

【電腦】

【流動】

Source:lihkg

Page 1 of 14