印尼海嘯印傭請假找失蹤家人被拒!僱主冷回:又唔係死只係失蹤

| shiuhk | 26-12-2018 13:44 | |
印尼海嘯印傭請假找失蹤家人被拒!僱主冷回:又唔係死只係失蹤

印尼巽他海峽的「無地震海嘯」導致至少 281 人死亡,3,000 多人受傷、失蹤,災情十分嚴重。香港有不少來自印尼的家庭傭工,相信不少家庭亦會受到影響。然而,近日討論區卻有僱主分享並抱怨印傭以「海嘯」、「家人失蹤」為由請假,是另類的偷懶藉口。這個僱主拒絕之餘更表明:「又唔係死只係失蹤!」,被網民狂批冷血、涼薄!

【相關報道】

【相關報道】

有疑似是僱主的網民日前在「Baby Kingdom」討論區出帖分享。這名僱主指出,她聘用的印傭稱家人在印尼海嘯中音訊全無,由於害怕家人遇上不測,所以印傭想請假立刻回鄉,然而僱主卻直接否決了。原來,這名僱主正在外地旅遊,怕沒有人照顧家中寵物,所以只肯答應 1 月回港後才讓印傭請假。印傭當然就無法接受,所以就用長途電話不斷哭求僱主讓她放無薪假回鄉。想不到,僱主竟抱怨地指出印傭並無 1 個月前請假:「唔係唔畀你放,係原則問題」、「依家又唔係死咗只係失蹤,想偷懶就搵藉口理由」更直指:「你屋企人有機會離開關我什麼事!」似乎覺得自己的決定沒有問題。

印尼海嘯印傭請假找失蹤家人被拒!僱主冷回:又唔係死只係失蹤
僱主不讓印傭放假,只因:「又唔係死只係失蹤」!?

很快,僱主就受到網民圍攻。很多網民都批評這名僱主冷血兼涼薄,最可怕是意識不到問題所在,還自己將事件分享出來。有網民憤怒留言:「唔奇,香港好多人係泠漠到全無人性」、「1 個月前通知?冇_嘢嘛?」、「人渣,冇人性」、「佢講出嚟完全覺得自己啱晒嗰下先利害」、「香港雇主係咁㗎啦!好出奇啊?可憐印傭同佢家人」、「提前一個月通知你會有海嘯,屋企人將會失蹤好唔好」、「咁嘅人學人講原則?」、「香港人雇主真係極品垃圾」、「你覺得佢親人事唔關你事,所以你啲寵物冇人理其實都唔關佢事」、「叫佢問吓個海嘯有冇同佢預約?」、「他朝君體也相同。」

雖然僱主其後澄清指:「我只跟法例要求有咩錯」、「之前佢得 7 日假我畀佢放足 9 日有薪假」、「而家根本係原則問題,唔係人性問題」然而最後還是在網民圍攻下刪帖。不過,僱主很快就在同一討論區查詢寵物酒店的資料,並強調是自己貼錢租寵物酒店。大家又怎樣看呢?

【相關報道】

【相關報道】

Source:Baby Kingdom、HKET

Page 1 of 12