日費月費自由揀 冬至新年直落追英超西甲

| Man | 22-12-2018 09:00 | |
日費月費自由揀 冬至新年直落追英超西甲

年末假期不想出門同人迫,不妨留在家裡睇波。如果各位球迷記性好,就記得Now TV旗下的一站式OTT娛樂平台Now E今年推出「2018/19 英超及西甲賽季通行證」,就算沒有機頂盒,一樣可以在電腦或手機輕鬆睇波。

$68睇盡冬至英超西甲賽事
今日冬至,怕同班好耐冇見的親友沒有話題?不怕,節目已經替大家準備好,因為今年冬至夜晚撞正8場超級精彩的英超賽事,幫大家做冬加餸!「2018/19 英超及西甲賽季通行證」最正的地方就是有日費選擇,$68一日通行證可以即買即用,於購買起24小時內播放賽事,由晚上8時半阿仙奴對般尼開始,直落踢到凌晨1時半最後一場曼聯對卡迪夫城。當然,如果已經對今季曼聯失望,仲可以轉去西甲睇巴塞大戰切爾達。

日費月費自由揀 冬至新年直落追英超西甲
8場英超大戰,今個冬至夜肯定熱血沸騰!

$158入手聖誕快車月費套票
如果打算在聖誕甚至新年留守家中欣賞賽事,建議大家俾多$90購買一個月通行證,由冬至起,直落欣賞今年英超的聖誕快車和新年大戰,看看利物浦是否能捱過阿仙奴同曼城追擊,成功保持不敗之身!當然還有1月4日重燃戰火的西甲賽事。$158便滿足整個假期,最啱一班朋友打邊爐睇好波,絕對平過出街睇戲。

日費月費自由揀 冬至新年直落追英超西甲
由冬至直落聖誕加新年快車有近30場賽事,月費計劃夠抵玩。

月費廿蚊有找 周末頂級泰拳賽事
曹星如和早前的MMA電視節目,讓不少香港人成為拳擊格鬥技迷,但除了以上兩種賽事,另一種最緊張刺激的拳賽非泰拳莫屬,而芭堤雅Max Muay Thai賽事,可謂現時人氣最高的泰拳賽。Now E最近就推出了$18的世界級泰拳月費賽事通行證,逢星期六、日晚上7時25分至9時55分,便可以欣賞到連場拳拳到肉的精彩拳賽,非常抵玩!

更多Now E體育通行證詳情:http://bit.ly/ezone_1222

日費月費自由揀 冬至新年直落追英超西甲
芭堤雅Max Muay Thai賽事是現時最受歡迎泰拳賽事之一,真材實料、拳拳到肉。

 

Source: Now E

Page 1 of 14