【月薪 $31k】fg 學校社工分享辛酸史 被問最大感觸:窮同埋唔識教,真係唔好生

| 柔之拔 | 21-12-2018 14:57 | |
【月薪 $31k】fg 學校社工分享辛酸史 被問最大感觸:窮同埋唔識教,真係唔好生

網上討論區常有來自各行各業的 fresh grad(fg)應屆大學畢業生分享工作體驗,今次是學校社工。你知道駐校社工的職能與辛酸嗎?駐校社工秉著「助人自助」的使命,為有需要的學生提供輔導服務;並支援教師及校長、舉辦講座分享;以及定期進行家訪、危機介入、與家長合作。網民「塊系臭過屎水」日前在 LIHKG 討論區發帖,題為「做緊高薪厚職駐校社工 你問我答」,剖白學校社工的工作日常。對於自稱 fg 學校社工兼月薪 $31k 的樓主,不少網民感到好奇。被問到最大感觸是甚麼,剛進入職場任職學校社工幾個月的樓主表示:「窮同埋唔識教,真係唔好生」。

樓主搶先在帖子表達辛酸:「學生終於放聖誕假,日日都比屋企人、身邊朋友、老師、學生話份工好正,可以日日匿埋喺房打機瞓覺吹下水就放工,但其實我日日忙到_街(文字經過處理)。」他笑言自己「專業報驚(警),開學到而家報過幾單」。

不滿老師當社工室係托兒所

有自稱「讀緊社工」的網民問:「畢左業幾耐? 最辛苦係咩?」樓主指自己今年 fg,最辛苦係同老師合作:「學校啲老師唔了解我地社工做啲乜嘢,又會覺得我好新乜都唔識,但係乜都塞俾我,又要受佢地氣。」

他續稱:「例如有一日有個 urgent case 見左成個上晝,我就放咗佢去食飯下晝再見家長。到臨放 lunch 前有老師帶咗一個情緒崩潰嘅學生落嚟,我 settle 完佢啲情緒諗住送佢返去食飯同埋搵個老師睇住佢,點知個老師竟然拍下屎忽就出咗去食飯,仲要透過校工叫我要睇實佢唔可以俾佢返上課室,變相其實我成個 lunch 都無左,當_左個社工室係托兒所(文字經過處理)。」

最大感觸…

社工予人印象「生命滿希望」,卻又常常與負面消極世界共活,感觸良多。被問到最大感觸,樓主直指:「最大嘅感觸就係,窮同埋唔識教嘅話,真係唔好生啦,_你_ _個_(文字經過處理)」!

如何處理疑似衰十一

有網民問最近有咩大 case,樓主:「有幾個懷疑虐兒、海量想自殺、一個衰十一、同埋一個學校覺得佢衰十一想我 chok 下佢。」樓主質疑學校想「做死」該名學生:「其實衰十一呢啲,只要佢唔親口講比我知,我都會扮唔知,唔想搞大佢。咁如果佢好_驕傲咁同我講佢未夠秤_左野,咁佢都幾 on_ 抵報警啦。其實學生同我講嘅嘢係保密,無佢同意我係唔會話俾學校知,真係犯咗法都係可以直接報警唔通知學校(文字經過處理)」。

「呢個世界得你一個明白我」

被問到「份工成就感喺邊」,樓主:「啲俾學校針對、比屋企人_ _嘅同學(文字經過處理),遇到唔開心嘅事會走黎社工室同我講:『呢個世界得你一個明白我。』然後再陪住佢去解決問題;或者好簡單 case 見完之後講句『多謝你聽我講 / 同你講完之後我舒服左。』」

「另外就係份人工」,樓主補充。





【相關報道】

【相關報道】

 

Source:LIHKG討論區

Page 1 of 13