快餐店滿桌餐盤皆因港人「不自律」?網民反駁:害清潔阿姐被炒!

| shiuhk | 12-12-2018 12:59 | |
快餐店滿桌餐盤皆因港人「不自律」?網民反駁:害清潔阿姐被炒!

大家到快餐店食飯,會自己收拾餐桌還是留待清潔姐姐來收拾呢?某程度上,香港本身沒有自己收拾餐桌的文化。然而外國快餐引入,同時帶來了自己收拾餐桌的「新玩法」,所以有人亦習慣自行將餐盤放到收集位。但這代表不自行收拾就是「錯誤」嗎?

【熱門報道】

【熱門報道】

有網民在 Facebook 群組放出一張照片,相片中見到一間疑似 KFC 的快餐店。雖然人不多,但幾乎所有桌面上都放了吃剩下來的食物及餐盤,沒有員工來收拾。樓主就表示:「『唔執嘢』、『唔自律』就係香港特色」暗嘲香港人食完不自律地收拾,而是將剩食留在桌面上就離開。然而,卻引起關於「自律收拾」的爭議。

快餐店滿桌餐盤皆因港人「不自律」?網民反駁:害清潔阿姐被炒!
到快餐店食完不收拾餐桌,竟然都成被公審理由?

有網民就認爲應該自律收拾,留言指出:「我一定汁(執),因為會有其他(人)坐」、「清潔姐姐做得幾多,咪當幫輕下又唔洗令到下一位要坐既人麻煩」、「我次次都執」、「其實個個自己執番, 又有什麼問題? 日本仲要分類添。」、「我自己就慣咗會盡量會執乾淨呢個係個人喜好」、「自己執乾淨係好榜樣,應該鼓勵人咁做」

不過亦有網民不認同,一來認爲香港沒有這種文化習慣、二來自己收拾反而會阻礙清潔姐姐工作:「我係唔執,你可以投訴我」、「個餐冇收我清潔費?」、「唔同國家唔同文化。香港快餐店真係唔駛自己執野喎」、「道德魔人,你有無幫手執?」、「有時做返自己本份變相比人話返你阻佢開工」、「太自律很多人失業」、「宜家洗碗咁難請人,樓主幾時自律入埋廚房洗碗呀?」、「香港文化係唔執,有請員工執。」

最後就有網民理性地指出:「只會執得整齊啲方便姐姐收拾,我唔想 D 姐姐無咗份工」、「食完放垃圾桶位就夠,阿姐會處理,其他人亦可以有位坐。所位嘅好心、自律有時會害左人地無左份工架」其實「執」與「不執」沒有道德規範,都只是個人選擇。但為此公審一衆香港人,難免會惹來各方批評吧。

【熱門報道】

【熱門報道】

Source:巴打絲打 Facebook Club

Page 1 of 14