音樂人馬米指 HMV 拖數呃錢!網民:HMV 就執得啦

| shiuhk | 11-12-2018 14:13 | |
音樂人馬米指 HMV 拖數呃錢!網民:HMV 就執得啦

HMV 曾數次傳出執笠,但最後都大步欖過。然而 HMV 年頭因爲拖數而被環球控告,早前 HMV 位於銅鑼灣、中環的兩間分店又被爆出欠租 485 萬,部份分店更以大減價出售產品,不少網民都認爲 HMV 今次真是兇多吉少。而受影響的,當然是唱片公司以及一眾獨立的創作人。近日,香港獨立音樂人馬米(MastaMic)就在個人專頁控訴,指 HMV 持續拖數根本是在呃錢!

【相關報道】

【熱門報道】

馬米在個人 Facebook 專頁放出跟 HMV 來往的 email,指出 HMV 有用 email 報告近月賣出了多少唱片,然而卻遲遲沒有就賣出的產品找數。馬米怒指:「數又唔找?問咗幾十次無人理我!繼續呃我啲血汗錢,賣完我啲嘢入自己袋!」馬米強調,獨立做音樂好辛苦,所以要求 HMV 即時停賣他給 HMV 販賣的任何產品。

音樂人馬米指 HMV 拖數呃錢!網民:HMV 就執得啦

不少網民都建議馬米走法律途徑追數:「小額錢債啦」、「小額錢債最容易, 自己畀證據就可以」、「入小額錢債開左 file 先」、「告上小額錢債」亦有網民推斷:「佢(HMV)應該就執了」、「唔講都唔知冇找數,我係現場諗其他碟有幾多係冇找數」、「佢都真係差唔多收皮」、「專門欺負獨立音樂人」、「強烈譴責拖數行為」如果大家想支持 MastaMic,也可直接向他購入作品呢。

【熱門報道】

【熱門報道】

Source:MastaMic

Page 1 of 14