北角保母車疑未拉手掣「無人駕駛」直衝行人路 2 死多人傷

| Siu Yeung | 10-12-2018 15:42 | |
北角保母車疑未拉手掣「無人駕駛」直衝行人路 2 死多人傷

今日(10 日)下午 1 時許,北角英皇道近熙和街發生嚴重車禍,一輛保母車失控直衝行人路,多名途人被撞倒,至少有 10 多人受傷,其中 9人傷勢較重,至今兩人證實死亡。

【科技】

據網上流傳的車 cam 影片,涉事保母車事當時本來正在路邊,但司機疑似未拉手掣便下車,保母車突然由長康街斜路溜前,司機嘗試在車頭阻止但失敗。保母車在無人駕駛的情況下直衝行人路,最後再撞向建築物。消防處表示,多輛救護車接報到場,亦有救護員為傷者分流。

北角保母車疑未拉手掣「無人駕駛」直衝行人路 2 死多人傷
司機發現保母車失控直衝時,曾嘗試阻止但未能成功。

車禍現場不少網民都拍下相片及影片,上載到 facebook 不同的交通群組,其中一張相片可見多名途人拿着手機拍攝,有網民批評:「香港人真係好_八掛,幫唔到手又要圍住影一餐,救護車嚟又要時間趕走 d 花生友」、「仲影,埋去幫下手喇」、「其實有人報咗警,幫唔到手,都咪喺度阻 Q 住條路」等,不過也有人認為:「無人影,呢到邊有呢張相出現俾你哋知,幫手又唔係個個有急救知識,隨時愈幫愈忙,如果救護嚟到識讓開嘅,有乜好_」。

事實上,當汽車要在斜路泊車,都應該做好多個步驟,如自動波汽車,就應該先將波檔轉為「P」,並正確拉實手掣 (拉到最高),及把車胎扭向行人路石壆方向。若是手動波車,除了緊記正確拉好手掣,停好車後還應該把波檔轉入至跟斜路相反方向的波檔,例如路段是向前斜落,可入 R 後波檔;若是向前斜上,應該入 1 波前波檔,並把同樣要把車胎扭向行人路石壆方向。

【科技】

【網絡熱話】

Source:小心駕駛(討論別人駕駛態度)香港交通突發報料區

Page 1 of 14