內地男遇初雪太興奮!爬圍欄玩倒立結果跌落山

| shiuhk | 07-12-2018 13:43 | |
內地男遇初雪太興奮!爬圍欄玩倒立結果跌落山

早前天氣異常地熱,到近日終於有冬天的感覺。一名内地男在河南汝州風穴寺遊玩,見到初雪降下整個人變得十分興奮,於當衆爬圍欄表演頂頭倒立。結果,他在下一秒就重心不穩跌落山,開心頓時變成悲劇。

【相關報道】

【相關報道】

内地近日瘋傳一條片,片中一名男子在河南汝州風穴寺遊玩,在雪中興奮地打起功夫來,看起來有板有眼。之後他好像不夠過癮,直接攀到寺邊的石圍欄,並在圍欄上表演頂頭倒立,結果不到 3 秒,他一個重心不穩整個人直接從山坡跌下去。幸好該男子大難不死,就算跌落接近 20 米的山坡也只是擦傷了手掌。只可以說,好彩山坡很斜亦分了兩層,卸了不少下墜力,否則世上就少了一個「武林高手」。

內地男遇初雪太興奮!爬圍欄玩倒立結果跌落山
就算見到初雪很興奮,也不要到山邊玩倒立啊!

很多網民事後都嘲笑,說:「真係唔明點解而家咁多呢啲戇_人?」、「傻佬度度有,大陸特別多」、「_出國際__好掂」、「陸地係呢一邊呀,大師傅」、「為咗認叻,為咗呃 Like,成日做埋晒啲無聊嘢」、「生命冇 take 2」、「想唔為佢鼓掌都唔得」、「執番條命算你夠運」、「真係好有趣,專做埋啲白痴嘢」大家見到落雪興奮還興奮,但就記得絕對不要學這個「高手」啦!

【相關報道】

【相關報道】

Source:梨視頻

Page 1 of 12