嚴選食過一次冇回頭餐廳 網民:茶木上上下下任何一間分店

| 柔之拔 | 07-12-2018 08:57 | |
嚴選食過一次冇回頭餐廳 網民:茶木上上下下任何一間分店

外出用膳搵好嘢食,你可能會參考米芝蓮、瀏覽各大媒體食評。食家們不會隱惡揚善,好的餐廳要分享,差的餐廳要警告。有沒有一些餐廳,是你光顧一次之後,永冇回頭,十世有仇?「負評」不是問題,重點係「負評」的理由是否說得通。面對「投訴之都」、艱難的服務業,食肆也應該以積極態度看待負評。

網民「刀劍槍炮」日前在 LIHKG 討論區發帖,題為「有冇餐廳食過一次之後就永久 backlist?」。樓主在帖子爆粗狠批:「吐司工房完全垃_圾 第一次係果到食下午茶 真係好_難食 永久 blacklist 呢間野!(文字經過處理)」;樓主更隨帖子上載圖片如下。

嚴選食過一次冇回頭餐廳 網民:茶木上上下下任何一間分店
網民嚴選食過一次冇回頭餐廳

嚴選食過一次冇回頭餐廳 網民:茶木上上下下任何一間分店
網民嚴選食過一次冇回頭餐廳

帖子吸引不少網民踴躍表態。有網民同意:「一望標題就想講吐司工房,難食到嘔又貴」、「入嚟就係想講呢間。之前喺屯門 v city 食,啲叻沙成碗都得幾 cm。佢好串咁話傳統係咁,咁當我唔識嘢啦。拎杯水飲,有陣怪味,拎另外幾隻杯都係咁。唔知係杯定水有問題,嬲到唔食走咗!最奇怪係我睇全場都無人覺得有問題。」

另有網民炮轟:「茶木上上下下任何一間分店」,雖然截稿前已贏得高達全帖最高的 202 個支持(14 個反對),卻沒有理由加持,究竟問題在服務態度還是食物品質?參考價值欠佳。但有網民和議:「不能同意更多,我一睇到個 post 既標題就諗起茶木,真心食過一次之後真係聽到個名都想嘔。」、「所有嘢都咸到_街」(文字經過處理)。

「澳牛」不可少

有網民如數家珍:「翠河、華星冰室、義順牛奶公司、school food、廣華街 d 甜品店」、「澳牛」。

明星效應又如何

明星效應餐廳可會更好?網民反對:「_你華星冰室真係世界級垃圾 果次以為乜_野明星茶餐廳,果次條隊仲長過非人黑人條_,結果個垃圾系通粉真係狗不也_(文字經過處理)」。

其他網民留言,節錄如下:

  • 北海道牧場:炒蛋係燶不特止仲要冇奶味,你叫乜_北海道呀(文字經過處理)
  • 觀塘橫濱水手:賣相無 味道無 服務無 痴_線(文字經過處理)
  • 天天海南雞飯:_你老母_我都唔明點解雞髀都可以煮到咁鞋(文字經過處理)
  • 十字冰室:未食已經 blacklist 等位都要受氣 你等埋我嗰份
  • 佐敦翠華:講咁耐都無人講佐敦翠華。D 伙記態度好差,成_人鬧客,又勁_多大陸人去。又貴又唔係好食(文字經過處理)

有網民突破盲腸:「睇完個 post 出街冇間食得。」

【相關報道】

【相關報道】

 

Source:LIHKG討論區

Page 1 of 14