網民嚴選 10 大最「伏」聖誕交換禮物

| 柔之拔 | 20-12-2019 16:43 | |
網民嚴選 10 大最「伏」聖誕交換禮物

網民日前在本地討論區發帖,題為「一人一樣曾經收到過最_街既聖誕交換禮物」;樓主在帖子並沒有發言,只留下 5 隻狗仔奸笑的樣子。顧名思義,其實單看標題,都知道樓主想大家討論甚麼。因此不少網民「自動波」發言。

究竟大家收過哪些好伏的聖誕禮物?怎樣的聖誕禮物才夠伏味濃?即睇網民嚴選 10 大最_街聖誕交換禮物如下:

10】$20 擦膠

網民:「記得細個小學果陣交換禮物講好左 $20 budget。最後收到嚿擦膠我即刻喊左出黎, 搞到送果個同學比人公審。依家諗返真係覺得自己好唔識諗。」

09】小賣部燒賣魚蛋

網民:「有條友係中學聖誕聯歡 party 前,唔記得買禮物。當日係小食部買啲燒賣魚蛋做交換禮物,當時金額唔可以低過唔知 $50 定咩,最後佢就買夠果個金額,買咗勁多做禮物。收到條友就……」

08】相架

嘩!

07】中六生收中五精讀

網民:「中六嗰年收中五精讀。」

06】聖經

這個很伏嗎?

05】史雲生清雞湯

網民:「試過收左半打史雲生清雞湯。」慢慢飲囉!「你試下失驚無神拎半打盒裝清雞湯番去, 重到_街(文字經過處理)」他補充。

04】磚頭

嘩!重到 hihi!唔講以為收到甚麼金器禮物「咁贅手」呀!

03】過期 mask

網民首先強調:「唔係我抽到 交換廢物。」他續稱:「朋友抽到 mask。個個諗住係最好嘅禮物,佢 fu 完覺得有啲『拿』,一望發現過曬期一段時間。」

02】益力多空樽

前述(第 5 位)有網民表示:「試過收左半打史雲生清雞湯」,網民回應:「都唔係好_街啫,起碼叫有用。點都好過一排空的益力多樽」(文字經過處理)

01】今年運程書

今年流年運情,但過幾日就到下年

【相關報道】

【相關報道】

Source:lihkg討論區

Page 1 of 12