網民貼街招籲吸煙者拒做「火車頭」引罵戰

| shiuhk | 03-12-2018 17:45 | |
網民貼街招籲吸煙者拒做「火車頭」引罵戰

吸煙影響健康,而二手煙、三手煙就更加「毒」。所以,政府立法全面禁止室内、公共有蓋地方吸煙,然而社會上就有人認爲這樣「還不夠」。因爲一些吸煙人士喜歡邊行邊食像是移動的「火車頭」,結果走在後面的人就被迫要食二手煙。近日,有網民自發在街上貼街招,表明希望吸煙人士為他人著想,「企定定」吸煙!

【相關報道】

【相關報道】

有網民在 Facebook 群組放出街招圖片並講出自己的理念。該網民呼籲吸煙人士「請企定一個位置(吸煙)好嗎?」、「行後面嘅人根本無得避開(二手煙)」並指出 BB、小朋友、老人家、呼吸病人士會特別辛苦。網民強調自己並沒有反對吸煙,但希望香港人可以互助互愛。所以在這裏公開呼籲,希望吸煙人士能夠「為下一代著想」,吸煙的時候遠離小朋友、大肚婆等族群。

網民貼街招籲吸煙者拒做「火車頭」引罵戰
網民認爲政府做得不夠,呼籲吸煙人士「為下一代著想」不要做火車頭

有吸煙人士不贊同地留言:「成日要求人地配合你,點解唔自己去影響別人?」、「唔中鐘意煙味。咪行快幾步囉」、「咁的女人噴香水週街行,我都覺得難聞架」、「我就係戒咗煙先知撥鼻_幾咁乞人憎,根本就撩交打」、「我係要食呀,再嘈對住你個頭吹」、「邊行邊噴的人多數都似阿伯同平頭男,咁呢啲人你有膽咪衝上前鬧囉」、「車啲廢氣咪仲勁!」;

而另一批支持的網民則反駁,說:「日本咁咪好囉,街度整個吸煙區」、「贊成要設立吸煙區...咁未可以解決曬囉」、「你有權食,我有權撥,又冇出聲話你仲想點」、「支持,啲煙吹埋泥,我呢啲鼻敏感人士打幾十個噴嚏,真係好慘」、「最憎_街邊行邊食我係會出聲_」、「其實你都講得幾啱,食煙嘅人就係噴毒氣」、「話汽車仲勁果啲,你會企正係馬路中間一路跟係架車後面?」、「支持企定食煙囉」、「你有食煙嘅自由,但要食就搵個位同班煙民食飽佢!」

然而更多網民就在食花生,留言說:「留名睇食煙人仕話人侵犯人權」、「全港禁晒所有汽車,用電行,我就覺得可以全港禁煙」、「香港應該全面禁煙影響環境,總知咩煙都禁就岩」政府一日沒有全面禁煙,這樣的爭執還會持續出現吧。

【相關報道】

【相關報道】

Source:巴打絲打 Facebook Club

Page 1 of 14