【不喜勿插】廚師腸炒高至每包 $200 網民:乜都有得炒

| 柔之拔 | 28-11-2018 12:19 | |
【不喜勿插】廚師腸炒高至每包 $200 網民:乜都有得炒

美國廚師牌雞肉腸(廚師腸)早前申請破產保護,預料廚師牌即將結業廚師腸面臨停產,大家打邊爐、BBQ 必備廚師腸的往日情懷,可能只成追憶。呢個時候,「腸農」一定想起一件重要事情:炒腸!

廚師腸即將停產,就算不是「廚師腸迷」,都可能想買番幾包廚師腸緬懷一番。於是,「廚師腸農」怎麼不會「炒心」起呢?有網民分別在「元朗區二手或全新之買賣網」與「元朗天水圍屯門之買賣區」發表相同帖子,均題為「廚師牌腸每包$200」,顧名思義,就是「炒賣」廚師腸;發帖者更在帖子表示:「各有供求,不喜匆(勿)插」。

不喜為何勿插?根本說不通,難道「腸農」你話事麼?因此,帖子迅速惹來不少網民圍插!有網民狠批:「乜 L 都有得炒」、「呢個價,我買罐即食鮑魚都得,仲食腸仔」、「呢啲咪傳說中嘅香港核心價值囉,乜都可以攞嚟炒賣」、「幫佢買嗰啲真係正傻仔啦」、「係咪窮成咁呀……腸仔都炒」。

有網民溫提:「昨天百佳 $49. 3 包」、「啱啱係太和百佳 22 蚊左右,有大量存貨」,呼籲網民不要因為一時衝動而「買貴咗」。

另有網民豪言:「就算聽日真係即刻執笠座底兩年都有得賣」,咁堅?小記不如食家入定貨,兩年後升值慢慢炒囉呵呵!(過期未呢?)

【不喜勿插】廚師腸炒高至每包 $200 網民:乜都有得炒

【相關報道】

【相關報道】

 

Source:facebook@元朗天水圍屯門之買賣區

Page 1 of 12