廚師腸將末日?生產商申破產保護網民齊懷緬

| shiuhk | 26-11-2018 12:39 | |
廚師腸將末日?生產商申破產保護網民齊懷緬

去打邊爐、BBQ 怎少得有俗稱『廚師腸』的美國廚師牌高級雞肉腸(Valley Chef Chicken Franks)?可惜的是,廚師腸將有機會迎來「末日」。近日有外媒報道,廚師腸的母公司生産商 Zacky Farms 在本月中申請破產保護令,並已經關閉了兩間工廠以及裁走近 500 名員工。也許最快明年 1 月,廚師腸公司就會關閉營運!

【熱門報道】

【熱門報道】

外媒報道,Zacky Farms 的負責人指出生意難以維持,亦難以保持盈利。因爲單是農場雞隻的飼料,每周就要花費 180 萬美元(約 HK$1,440 萬),法庭文件更透露公司負債最終多達 5,000 萬至 1 億美元。加上早前公司裁減大量員工,有員工疑向公司興訴訟,Zacky Farms 最終申請破產保護令。廚師腸對香港人來説,可說是從小食到大的一個集體回憶,所以不少網民得悉都紛紛留言懷緬。

有網民留言說:「慘,早餐冇好味腸仔食囉」、「我最喜歡食架」、「佢配丁麵一絕」、「今次_街啦,細細個食到大」、「香港細個就成日食」、「聽日落街買定十包八包先」、「切碎啲腸仔炒蛋好好味」、「食過大陸假台灣香腸先會覺得廚師腸好食」、「最好食嘅腸就咁無啦」但亦有網民直言:「又咸又唔好食,執都好正常」、「咸到一個點,原來有人還會食的」、「食好多化學物質落肚」、「其實呢幾年已經差左好多」、「近兩年廚師腸咸到死,已經無食」而有網民更加笑說:「中國香港好快會進口『廚帥腸」、「梗破產,咁多老翻腸」、「等睇今日啲金融財俊大手入市令到全港斷市」、「等睇炒狗出現」、「會唔會遲啲炒上 50 蚊一包?」喜歡食廚師腸的朋友,最後趁有貨多買幾包啦!

【熱門報道】

【熱門報道】

Source:Fresno BeePLAY HARD 玩硬

相關文章

Page 1 of 11