爭鮮搞大胃王比賽愈矮愈著數?壽司碟曡高過身高就免費!

| shiuhk | 21-11-2018 17:27 | |
爭鮮搞大胃王比賽愈矮愈著數?壽司碟曡高過身高就免費!

香港雖然是美食天國,然而就好像沒有什麽大胃王比賽。想不到,近日「爭鮮壽司」就一連 4 個星期四舉辦「爭鮮大胃王香港挑戰站」。原來,爭鮮早前已在台灣舉辦同類活動,更有一男一女參賽者成功勝出。只要成功挑戰比賽,那食用超過 100 碟壽司都能完全免費,大家又有興趣參加嗎?

【相關報道】

【相關報道】

一連 4 個星期四

觀塘爭鮮店會一連 4 個星期四,分別在 22/11、29/11、6/12 以及 13/12 舉辦「爭鮮大胃王香港挑戰站」,參賽者每人會有 50 分鐘限時鬥食。

身高是制勝關鍵

想挑戰成爲爭鮮大胃王,個人身高是很關鍵的一點。因爲,要將壽司碟曡高過自己身高才能成功挑戰成功獲得免單。以每隻高 1.56cm 的壽司碟計算,高 156 cm 就至少需要食 100 碟;如果身高為 170cm,就最少要食 109 碟才能挑戰成功。

配料都要完全食曬

參賽者可以選擇食除了一貫、雙碟產品外的任何食品。包括刺身、甜品等,但就要將碟内所有配料食完。例如是刺身的蘿蔔絲、小菜類的醬汁、椰菜絲、蘿蔔絲等。

挑戰失敗都要付錢

如果成功挑戰比賽,參賽者固然不需要給錢。但如果挑戰失敗,完成 15 碟的話就每碟 $6;食到超過 100 碟就每碟 $4。如果剩食超過 2 碟的話,剩食就每碟 $8,而剩食碟數不計算於成績內。而且大家要注意,參賽者還是要給以原價計算的加一服務費。

爭鮮搞大胃王比賽愈矮愈著數?壽司碟曡高過身高就免費!
挑戰成功可以免費,挑戰失敗就要付錢,沒有獎金吸引力高嗎?

網民對於這個比賽就有不同的意見。有網民似乎對整個玩法十分有興趣:「請問一隻碟幾高」、「姚明黎玩咪要二百幾碟?」、「高人唔一定大食...點解高人係同一比賽就食多啲」亦有網民嘲笑說:「一百碟都高唔過人,食到都超辛苦,仲要比錢的話咁就咪搞,身體要緊」、「無獎金,得免費,搵鬼參加」、「要人俾錢仲想搞噱頭,真係大想頭」、「鬥食垃圾同埋寄生蟲入口算係咩比賽」、「如果肚入面條蟲長過大腸加小腸就免費!」、「食唔晒仲要俾成 4 蚊碟,加一又按原價計,要任食我不如食放題都唔食爭鮮啦」不知到時候有多少人會參加呢?

【爭鮮大胃王香港挑戰站】

  • 日期:2018 年 11 月 22 日、29 日;12 月 6 日、13 日(星期四)
  • 時間:17:00 至 20:00(比賽限時 50 分鐘)
  • 地址:(爭鮮觀塘店)觀塘康寧道 11 號冠天閣二樓 A 號舖

【相關報道】

【相關報道】

Source:Sushi Express Hong Kong(爭鮮)

Page 1 of 14