「三隧分流」宣傳片吸嬲!網民批評政府「科學分析」不合邏輯

| Siu Yeung | 20-11-2018 20:54 | |
「三隧分流」宣傳片吸嬲!網民批評政府「科學分析」不合邏輯

早前政府提出三隧分流方案後,隨即惹來頗大爭議,不過政府仍繼續力 sell 這個方案,早前便在 facebook 專頁運房點線面上載最新的宣傳影片,運房局副局長蘇偉文扮茶客嘆咖啡硬銷方案,大談減西隧,加紅隧及東隧收費的好處。不過網民幾乎全都不受落,紛紛指責及留言諷刺。

【網絡熱話】

在宣傳影片中,蘇副局就解釋西隧減價,紅隧及東隧加價後,可以會令繁忙時間的過海時間減少最多 13 分鐘,稱若只減西隧,只會令更多汽車過海,所以並不可行,並強調建議是經過科學方式計算所得。至影片末段又指,此方案可以減少社會成本,空氣改善等。

不過網民對這解釋顯然不受落,不少人都質疑政府的「科學分析」說法不合理,留言包括:「佢講到只減西隧唔加紅/東隧會令更多人過海…傻架?讀書讀壞腦」、「減西隧唔加其他兩條?點解會多左車過海?係咩邏輯」、「只減西隧會令更多車過海?你估 D 人貪過癮好得閒咩。都唔知咩邏輯」、「科學方法?唔好咁低b啦!由柴灣去西環唔通又因爲你隧道平所以過下海先?白痴都知政府只要收返西隧,三條隧道一樣價錢味得囉!正苦!」、「駕駛人士無你班官咁白痴,除咗隧道錢都會計油錢同車程」等。

【網絡熱話】

【網絡熱話】

Source:運房點線面

Page 1 of 14