霸氣餐廳出粗口公告拒絕「星級食家」!網民反應兩極

| shiuhk | 16-11-2018 14:55 | |
霸氣餐廳出粗口公告拒絕「星級食家」!網民反應兩極

做飲食業一定要服務好?如果大家光顧過「澳洲牛奶公司」、「好難食牛肉麵」等,相信心目中都有答案。近日又似乎出現了一間同樣走霸氣路線的餐廳,餐廳老細更在餐牌中直接留了一篇拒絕麻煩「星級食家」的公告,被網民瘋傳!

【熱門報道】

【熱門報道】

有網民在 Facebook 專頁分享一張餐牌上的公告,可以見到公告由餐廳老細留給「星級食家」。用粗口叫食客不要這麽「肉酸」並指出最低消費三條野 $30(每位)。接下來,更明言「伙記仲惡_過腦細」,讓大家遇欠佳服務態度要啞忍。腦細表示餐廳收費已經好平,叫食客不要當自己是「食神」、「要扮食家請去真嘅米芝蓮」,十分霸氣。

霸氣餐廳出粗口公告拒絕「星級食家」!網民反應兩極
霸氣餐廳出口趕絕「星級食家」,網民反應意外地兩極!

有網民留言撐老細,表示:「又要多奶,少甜,多青,走冰,多色,走青,飛邊,少冰。果啲先正宗_家產」、「有啲香港人就係持寵生驕,由細到大都比人縱慣,以為自己大_哂」、「腦細只係寫左所有行業想講又唔敢講既野出黎」、「有要求唔緊要,但請比錢,要好服務就去高級餐廳啦」、「做過飲食業就會明」、「正呀喂求店名!大力支持呀!」、「事實永遠難聽過粗口。」、「飲星業就係需要呢種老細」;

但亦有網民直指:「淨係睇上面黑色果格我己經覺得呢間野好肉酸」、「睇到都轉頭走」、「嘩眾取寵」、「同樣嘅意義,可以用更斯文的方法表達出嚟」、「食 M 記 24 蚊餐都唔食你」、「唔係西客睇到都反感啦,真説話唔使寫出嚟嘅」、「做到咁寸?」、「唔認同佢先要將客人假設成西客」、「不檢討自己還惡食客。我呢啲唔會自我先檢討嘅西客一定唔會幫襯」大家又覺得呢?

【熱門報道】

【熱門報道】

Source:on9 仔女同盟會 

Page 1 of 14