旺季外遊必睇! 中國移動香港 GO! Pass 漫遊數據抵玩攻略

| Man | 16-11-2018 08:00 | |
旺季外遊必睇! 中國移動香港 GO! Pass 漫遊數據抵玩攻略

最近,坊間又炒起一片機票熱話,就是由11月1日起,本港多間航空公司包括廉航將回復收取燃油附加費,令一眾愛旅遊的用戶怕此舉會令機票價突然提升,少了出遊藉口。不過即使零燃油附加費用已成過去,旅行還是要去,特別臨近長假期,更是出走好時機。想旅途盡興而回,一定要隨心所欲,當中最重要自然是確保旅途時刻可以上網,無論想臨時改變行程、或者上社交平台放閃、同親友時刻保持聯繫,只要上到網就乜都得,不怕與他人失去聯絡!

毋須設定簡單易用
以往用戶多會選購預付儲值數據卡,不過售價普遍偏高,更有些只適用於個別地區,如要玩多地的話便要分開購買多張儲值卡。也有些人會到深水埗鴨寮街尋找廉價的外遊儲值卡,但有時候到埗才發現用不到,認真麻煩。使用網絡商漫遊服務如GO! Pass 就不同了,用戶只要俾一個價錢,便可橫跨不同地區或國家,如︰大中華、歐洲、一帶一路、北美、東南亞等,日數由 5 至 15 日不等,比一般儲值卡的 15 至 30 日日數靈活得多,而且有質素保證,落機開啟漫遊功能就用得到。

主打多國多天漫遊的產品,其實已推出多時,好似中國移動香港的 GO! Pass,特別迎合橫跨多地旅遊或公幹的用戶而設。臨近12月旅遊旺季,中國移動香港更主動提升 GO! Pass 組合選擇及調整價錢,照顧用戶不同外遊需要,比起市面同類漫遊儲值卡,更抵玩實用。

跨地上網方便簡單
調整後的 GO! Pass,最抵玩必數大中華地區,覆蓋中國大陸、澳門及台灣, HK$128可以用足15日,平均每日只需 HK$8.6,更無須設定一落機就用到,連去鴨寮街格價選購的時間都可以省回,又不用擔心買錯儲值卡用不到。

聖誕元旦期間,是歐洲滑雪、參觀聖誕市集或是到北歐追極光最佳時節,去得歐洲當然不會只逗留一個國家,所以 GO! Pass 的 8天/15 天歐洲組合便最適合,由北歐芬蘭玩到落英國睇番場波都冇問題,8 天/15 天費用分別是 HK$128/HK$198,每日只需 HK$16/HK$13.2,玩多幾個地方都唔駛特登換卡及設定 APN,即插即用。仲有5天組合可自由組合,配合不同旅遊日數需要。

若用戶怕凍,還是喜歡東南亞如新加坡、馬來西亞、泰國等,選擇 5 天東南亞組合,一樣 fit 晒;另不得不提一帶一路國家,如︰高卡索三國亞塞拜疆、格魯吉亞及阿美尼亞,8 天組合便可遊盡三個不同風土人情的高山地區,欣賞壯麗雪山,不用四周圍搵哪張儲值卡可上網,再冷門的地區 GO! Pass 亦照顧周到。

旺季外遊必睇! 中國移動香港 GO! Pass 漫遊數據抵玩攻略

更多資料:http://bit.ly/ez_gopass

 

Info by 中國移動香港

相關文章

Page 1 of 11