鄰居貼紙仔提醒「叫床唔好咁大聲」!網民:公屋福利

| shiuhk | 22-10-2018 13:53 | |
鄰居貼紙仔提醒「叫床唔好咁大聲」!網民:公屋福利

雖然說現代人的鄰里關係不比以前,很多人甚至連鄰居都未見過,然而,偶爾大家都會遇上好鄰居,就像之前有網民玩樂器,結果被鄰居指出錯音並送出樂譜交流,認真貼心。近日,香港又有網民遇上「好鄰居」,有人竟直接貼紙仔在家門「貼心」提醒鄰居「叫床唔好咁大聲」!

【相關報道】

【相關報道】

網民在「巴打絲打 Facebook Club」出帖,轉載出自 Whatsapp 的兩張圖片。圖片中可以見到,一間公屋單位的鐵閘門上貼了一張手寫的紙仔,當中表示「致 XX 170_:麻煩叫床唔好咁大聲!!」樓主笑說:「好鄰居系列。BTW 我覺得留低字條果位師兄好有人情味。」

不少網民紛紛笑著留言,說:「依家全香港都知 XXXX 170_ 叫床好大聲」、「要去朝聖啦」、「不如一齊去家訪」、「土地問題」、「呢啲福利,公屋包埋架嘛」、「下次直播,等大家評評理」、「無聲音無真相」、「可能是單身狗睇 4 仔」、「好大陣葡萄味」、「洗衣機嚟架,呃我唔到」有網民更深同感受,表示:「我對面果間都係咁...睇黎都要貼佢門口」。然而最恐怖的是,有網民竟留言說:「170_ 冇人住㗎喎師兄」、「嗰個單位係幾年前已經冇人住(凶宅)」、「已經吉咗好多年」、「甘驚嚇?」真相是怎樣相信只有該層住戶才知道了。

鄰居貼紙仔提醒「叫床唔好咁大聲」!網民:公屋福利
遇上「貼心」鄰居,隨時不小心就出名了。

【相關報道】

【相關報道】

Source:巴打絲打 Facebook Club

Page 1 of 12