【感動】為家人生活曾放棄夢想 27 歲港男裸辭重新出發 網民:做咗後悔好過後悔冇做

| 柔之拔 | 19-10-2018 08:15 | |
【感動】為家人生活曾放棄夢想 27 歲港男裸辭重新出發 網民:做咗後悔好過後悔冇做

為理想,你可以去到幾盡?27 歲港男「乾乾好」日前在 LIHKG 討論區發帖,題為「我曾經為咗生活而放棄夢想,頭先我辭咗職,只為為咗想試一試」。樓主表示生於單親家庭,曾為了病母,以及供弟弟讀書,18 歲的樓主沒有升學而外出工作搵錢。現在病母好轉,弟弟可以半工讀,樓主「冇嘢困身」。某天,樓主在一個中學的箱內,尋回當年遺下的一些東西,重遇夢想,頓時哭崩。樓主遂給自己 3 年時間重新出發追夢,並發帖與網民分享,發放正能量。

病母街數細讀書 巴打棄學去搵錢

樓主在帖子剖白:「小弟今年 27,18 歲之後因為屋企問題而冇去升學出去做嘢,因為屋企係單親,要照顧有病嘅呀媽,仲有啲街數要找,細佬個陣仲讀緊書要供養,唯一好彩就係呀媽都可以返下 part time,所以就咁樣過咗 7 年。」

【精選消息】

小記放低了花生,眼淚心裡流,專心聆聽。

樓主續稱:「直到今年初細佬出咗去讀書,可以半工讀,街數又找完,呀媽個病有好轉,我終於冇嘢困身。」




咁又點呀?

重遇遺忘夢想 搵番雄心壯志

早幾日執屋個陣,樓主搵返以前中學嘅嘢:「其中有一個箱,裡面有啲畫,幾個劇本,一部 DV 機,開返張 SD 卡嚟睇,我真係喊咗出嚟,我咁多年嚟,都遺忘咗自己嘅夢想,我搵返嘅係當年雄心壯志,對未來充滿夢想嘅自己,我一直想做關於電影嘅嘢!」

嗚哇!!!

樓主向病母交代要裸辭:「之後我同呀媽講呢件事,話會辭職,佢同我講咗句對唔住,同我講咁多年嚟辛苦咗我,浪費咗我咁多時間,」




「我會追返嚟」

樓主向病母豪言:「唔緊要,我會追返嚟的。」

【精選消息】

就係咁,樓主今日(10 月 18 日)就辭咗職。他說:「可能你會覺得我好傻,呢個咁尷尬嘅年紀追夢好不切實際,但我唔想比自己嘅人生有遺憾。希望我可以比多啲正能量大家,有夢想有自己想做嘅勇敢去做,當然要考慮自己嘅能力啦。期限 3 年,呢個期限之前都冇起色我就會完結呢個旅程 。」

如此激勵的帖子,網民深表支持,紛紛讚好。截稿前,帖子已贏得 4,846 個正評,46 個負評。不少網民踴躍回應,留言鼓勵:「做左後悔好過後悔冇做」、「27 歲男仔仲未算大,快 d 追番失去既時間,比心機」。

網民不屑:「懶感性」

當然,也有花生網民搞搞震:「下,你係咪有問題。你自己都識講,你屋企係有問題,咁就應該向現實低頭。你應該正正經經打份工,然後買樓結婚生仔買車請工人。而唔係走去追埋哂 D 不知所謂既夢想。仲要係電影,死路一條,依家細路仔玩泥沙咩,望下你 D 同學啦,個個事業有成呀。懶哂感性咁,正咩能量?你只係借夢想之名,逃避現實,」

即遭巴打狠批:「你唔識字定冇睇到篇嘢?定還是閱讀理解拎 U ?樓主就係搞掂好屋企啲問題先出去闖,重睇一次啦你!」

【精選消息】

其他網民意見,節錄如下:

  • 我上年 28 歲辭咗份 manager 級嘅工作去外國 restart 人生都係咁,下年接埋女朋友過嚟計劃結婚,巴打加油。
  • 要攞個仔幾十萬醫自己個病,搞到佢冇晒青春冇晒前景,我係佢阿媽就唔醫算。
  • 加油,支持你。最近我都裸辭,都係想做自己想做 ge 野,一齊加油!

 

 

Source:LIHKG討論區

Page 1 of 14