怪獸家長大鬧糖果店!斥「無蔬果味我個仔點可以吸收到營養」

| Siu Yeung | 16-10-2018 20:08 | |
怪獸家長大鬧糖果店!斥「無蔬果味我個仔點可以吸收到營養」

糖果是零食,一般來說都不建議吃太多,也不會當成主餐吧?早前 facebook 專頁西客之道 HIspitality Secret 便分享了一件事,一名怪獸家長向糖果店店員投訴,斥責店內售賣的糖果「無蔬果味」,並質問:「我個仔點可以吸收到營養啊?」

【網絡熱話】

話說當天,一位媽媽怒氣衝衝走入糖果店,隨即質問店員:「上次我個仔幫襯你地,夾咗袋糖,但全部都係糖,綠色果 D 又無蔬果味,我個仔點可以吸收到營養啊?你知唔知佢會食壞肚架!」店員聽後苦口婆心,勸該名媽媽不如買多些真正的蔬果給小孩吃,不料反惹來媽媽拍檯怒罵:「你咩態度啊?我點湊仔唔洗你教,你叫你老細俾個交代嚟!」

店員打電話給老闆後,媽媽便作出投訴,不料老闆竟答:「你估我好得閒啊,你個仔唔食菜關我 L 事,仲要係度寸寸共玩寸我個場?你點做人老母啊你,寧願俾糖自己個仔食都唔買菜,知唔知個醜字點寫啊?」之後隨即收線。

媽媽似乎也不知如何應對,只能死撐:「你老細係咪開門做生意啊?咁都唔識應對。」店員回應:「我老細係就係開門做生意,但明顯係唔做你生意囉。」之後店內不少人都望住這名鬧事的媽媽,她亦只好敗走離去。

至於網民方面,大部份都指責這名媽媽,並大讚老闆:「長知識鳥,食糖吸收營養」、「香港生仔真係要考牌」、「依家先知夾夾下糖可以夾到蔬果」、「 呢個老細真係唔係腦細」、「啲西客以為直接搵老闆傾好 L 威,事實係老闆有權揀客先唔會同西客客氣,反而打工仔責任所在先咁包容」等。

【網絡熱話】

【網絡熱話】

Source:西客之道 HIspitality Secret

相關文章

Page 1 of 11