絲打哭訴變態港女上司 4 宗罪 網民:將冰山劈開

| 柔之拔 | 16-10-2018 06:27 | |
絲打哭訴變態港女上司 4 宗罪 網民:將冰山劈開

打份工啫!在職場上卻遇上變態上司,點樣算?更糟的是遇上個變態港女上司?網民 siuballball 日前在香港討論區發帖,題為「因為一個變態女上司,返工返到好唔開心,應該去定留?」。樓主指返新工遇上變態女上司,力數變態女上司 4 宗罪,包括:朝令夕改、乜都要理、一人做錯全組受罰、鍵盤戰士。樓主坦承新工作人工高,福利好,惟壓力狠狠地大!沒有最糟,只有更糟。樓主自稱是個女的,換言之就是絲打遇上變態港女上司!難怪有主張「將冰山劈開」的網民,亦愛莫能助鳥。

樓主在帖子表示:「長文。一個月前開始返呢份新工,入去做之前對呢份工都有期望,見到要做嘅嘢好有挑戰性,所以好想俾心機做好佢。」

小記花生咬一口,掌聲鼓勵,專心聆聽。

「Asia 區 Director 應該有料嘅」

樓主續稱:「入職前呢個變態女上司 final interview 我,嗰陣時已經 feel 到佢個人串串地,但係嗰時天真嘅我覺得,佢能夠坐到呢一個位嘅 Asia 區 Director,應該真係有料嘅。串都無所謂,因為我真心想學嘢進步.......」。

【精選消息】





1) 朝令夕改

佢嘅心意五時花六時變: 好似做公司份 newsletter 咁,又話要 align 返之前嘅版本黎做,做完個 draft 俾佢睇之後又話我地死板唔識變通,d format 差唔多日日都改,星期一三五打直,星期二四六打橫,改到今時今日都仲未改完,完全喺度玩嘢同浪費我哋嘅時間

2) 乜都要理




Micro Management - 所有野佢都要理,亦都要你跟住佢套方法來做。唔跟就 X 到你 PK。

3) 一人錯,全組罵




一個人做錯野,成條 Team 俾人捉入房 X 1 個鐘 - 我哋條 Team 有啲比較少經驗嘅同事,可能 email 打錯咗一個字,又或者係 copy list 入面少咗一個人,就即刻叫晒全世界入房開會鬧爆

【精選消息】



4) 鍵盤戰士

成日都出 email 鬧人,就好似佢條廁所鎖匙有問題要好大力先開到門 (全公司同事都冇事,因為我哋逐個逐個同事問過),有出 email X 我哋條 Team,話我地冇常識,廁所開唔到門都唔識搵人黎整

樓主嬲嬲:「另外仲有好多好多事不能盡錄!」




係咩驅使樓主堅持呢份工?係愛定責任呀?樓主:「呢份人工比同行偏高,AL 亦都幾多。但係又真係日日返工返到好唔開心好大壓力,所以唔知道走定唔走好。屋企唔算太有負擔,但係反而自己搬咗出嚟要比租。」

網民建議追求女上司 樓主:我係女呀

截稿前,帖子贏得 11,764 個點擊率,210 個回應。有網民指出:「人工包左」,樓主回應:「我都有咁諗過想自己好過 d」。

有網民教路:「溝佢,將冰山劈開」,豈料樓主驚爆:「我係女呀點劈呀」!

有網民安慰:「大把上司都係隱性精神病患者,但佢哋未察覺自己問題,所以仍未去求醫」;樓主回應:「我都好想走,我怕我遲早比佢搞到有精神病。佢仲要覺得係我地有問題所以先令到佢咁嬲。」

【精選消息】

其他網民留言,節錄如下:

  • 鬼叫佢上到位咩 他朝到你上左位時 咪撥亂反正 以德行仁
  • me too, 已走人!
  • 唔係點有位比你做
  • 大把女 boss 係變態的,冇料扮 4 條,公器私用
  • 全 team 人用太空 email 直接同老細講

 

Source:香港討論區



















Page 1 of 13