填詞人梁栢堅惡搞「明日大嶼」人工島命名賽!提議叫「也會怕有一天會跌島」

| Siu Yeung | 10-10-2018 15:24 | |
填詞人梁栢堅惡搞「明日大嶼」人工島命名賽!提議叫「也會怕有一天會跌島」

在剛出爐的 2018 施政報告,香港行政長官林鄭月娥提出多個土地供應計劃,包括跨越 20 至 30 年的「明日大嶼願景」,研究在交椅洲和喜靈洲附近分兩階段填海,建造合共約 1700 公頃的 4 個或以上的人工島。這個明日大嶼計劃一公布,隨即惹來不少爭議,其中填詞人梁栢堅便在自己的 facebook 專頁惡搞「人工島命名大賽」,網民亦一呼百應,當中不少「島名」,都頗有諷刺味道。

【生活情報】

在 2018 施政報告發表過後,梁栢堅在自己的 facebook 專頁發帖,指要來一個「人工島命名大賽」,並率先起了多個島名,當中大部份都玩「食字」,包括:潦島 (東博尞海峽)、起唔_島、款撥唔島、當睇唔島、住唔_島、貴到暈島、林鄭仆島、不安全島、技術性擊島、下一個福島、兵敗嶼山島、又被佢陰島、明知書仲去島、政府永遠聽唔島、香港人幾時頂唔島、林鄭冇命目島、收尾幾年過唔島、分分鐘今年都過唔島、也會怕有一天會跌島(oh no)等。

網民方面亦發揮創意,島名有:起到都住唔島、嫖吹飲蕩島、你睇我唔島、填完搵唔島、為島而島、浸哂睇唔島等。其他評論還有:「慘不忍島,明明新界咁多地,係要填海造地」、「起得島也未必好,小島移情,大島亂政,有目共島」等。

【生活情報】

【生活情報】

Source:梁栢堅

Page 1 of 13