疑似海洋公園鬼屋員工力數港客 7 宗罪

| shiuhk | 09-10-2018 17:05 | |
疑似海洋公園鬼屋員工力數港客 7 宗罪

很快就到萬聖節,相信近日不少人都會約齊一班朋友,入海洋公園或迪士尼樂園玩鬼屋。入得鬼屋,其實都預了被嚇,正常來説已經做好心理準備。然而,依然有客人在鬼屋做出各種奇怪行爲,不知道是被嚇到控制不住,還是本身的性格就是如此。聲稱在海洋公園鬼屋「扮鬼」的巴打就出帖,力數港人「劣質 7 宗罪」,結果得到不少回應!

【相關報道】

【相關報道】

樓主開首就指出:「做緊海洋公園哈囉喂,有玩嘅可能都知香港人好劣質。利伸做緊鬼」,然後列出 4 大罪狀,其後繼續補充:

1.沒禮貌:比鬼嚇完,指住隻鬼_人老母、舉中指

2.小學雞:成班人黎係咁撞係咁跳,想拆左間屋

3.劇透:玩完一次間屋,記低哂啲位,不斷入黎同一間屋,指住有鬼嘅位,話比後面其他人聽依到一隻、依到兩隻鬼

4.扮型:特別多男人做嘅,挑釁隻鬼。如:「見到你啦、夠薑你就出黎打我」

5.衰咸濕:偷摸女鬼,已經有客比人捉到

6.動手動腳:用手推啲鬼,甚至出手打鬼

7.黑臉:全程黑臉冇反應,好似被槍指住咁,做鬼嚇完零反應大家都尷尬

雖然以上 7 種行爲並不是所有人都認同是「劣質」,但有巴打就給出玩鬼屋的建議:「其實都明做鬼嚇人 failed 果種老尷,係會有挫敗感。何況俾啲死 mk 指住黎_,所以下次都俾下面扮驚」、「我會盡力配合隻鬼,交下戲,人地做得咁辛苦都要比吓面」、「人地都係打份工者」而有鬼屋工作人員亦留言,表示:「通常啲客有禮貌、有反應,我地都會有互動、有交流,大家都開心」日後大家識做了嗎?

疑似海洋公園鬼屋員工力數港客 7 宗罪
做海洋公園鬼屋都見到港人百態

【熱門報道】

【熱門報道】

Source: Lihkg

Page 1 of 14