【中伏】返工 7 個月食 6 次散水餅 巴打遞辭職信遭女上司兇狠挽留

| 柔之拔 | 09-10-2018 09:47 | |
【中伏】返工 7 個月食 6 次散水餅 巴打遞辭職信遭女上司兇狠挽留

入職 7 個月,食了 6 次散水餅,係咩概念?你試過辭職遞信後,遭上司用「卑劣陰招」挽留嗎?網民「細膽地盤佬」日前在 LIHKG 討論區發帖,題為「前幾日交左信 今日就比 hr 大」。樓主表示,返工 7 個月已經食了 6 次散水餅;不滿公司廢、人事關係差、人工又低。樓主已經「信已遞」,卻被女上司召見,更「大」樓主指做唔夠一年就走,向其它公司求職不會獲得面試機會云云。樓主更驚爆,這公司曾經有另一同事要走,腦細居然表示只要致電他的新僱主「斷後路」,同事就會留低,卑鄙!

公司同事 年資最長一年半

樓主,講講背景先啦!他在帖子表示:「咁講一講背景。我係間工程公司做左 7 個月,已經食左 6 次散水餅。上司都換左 2 個,而家跟緊第三個上司。上司係講緊 project manager 位。自己部門去到 Engineer 級別,年資最長得一年半既 AE。」

小記花生咬一口,專心聆聽。

【精選消息】

「做唔夠一年,出面 hr 唔比機會 in」

樓主續稱:「咁我前幾日交左信辭職,今朝 hr 呀姐捉我入房傾計。話我做唔夠一年就走,出面 hr 睇到我紀錄 一定唔比機會我 in。講完一大輪,語氣 180 度大變,話不如留低繼續幫手。」

 可惜樓主心已碎:「心諗間公司咁_廢(文字經過處理)、留唔到人、人工又低、人事關係又唔係特別好,我頂左 7 個月都算係咁。」

【精選消息】

腦細致電新僱主「斷後路」

帖子文末有彩蛋。樓主驚爆真人真事:「之前仲有一單,有個同事轉工,老世打聽到佢去邊間之後,走去問佢上司想唔想留住佢。個上司問佢點留,老世話識人,只要打個電話,間公司就唔會請佢。」

小記嚇到個心離一離!樓主:「聽到呢單野真人打個突,留人唔係提升福利,係斷人後路!」 

責下屬買錯東西要賠償

此外,樓主「見得閒,分享多一單趣事」。他說:「話說有單 project 個 Engineer 計完數,計到 9mm 鐵板 take 到個力,個 project manager 就決定買 10mm 鐵板。點解要買 10mm? 因為市面上冇 9mm 鐵板買。市面上得 5、6、8、10、12mm 鐵板。老世睇完份數就怒_個 PM 點解要買 10mm(文字經過處理)。同佢解釋完一大輪之後,佢講左句:『我唔理,我睇數係睇到 9mm 係 ok』,叫個 PM 賠果 1mm 既錢,最後個 PM 交信辭職走。」

樓主最後想知:「提外話,點捱一個月通知期?」




【精選消息】

網民:唔好俾人知去邊間

樓主的遭遇,獲得網民紛紛讚好。截稿前,帖子已贏得 1,460 個正評,僅 5 個負評。有網民突破盲腸:「千祈唔好俾人知去邊間」、「_你老味!痴_線!所以返新工之前千祈唔好俾人知你去邊,佢喺外面收到風你無計,但唔好自己走漏消息咁 _n9(文字經過處理)」!

樓主問「點捱一個月通知期」,網民回應:「啲人係咁走 hr 會好麻煩先大_你,你理_得佢,好做駛驚無人做?嗰一個月啲野慢慢做,之後去個旅行再慢慢搵工都未_遲(文字經過處理)。」

有網民好奇乜嘢公司「一個電話斷後路」咁大勢力:「間公司本身好大規模?一個電話就令到其他公司唔請佢?遞咗信就按章工作,日日準時走囉。」

樓主表示:「sub 仔黎,中型公司,唔算大又唔算細。但呢排中唔到標,而家做緊果堆 project 都係前人投番黎。」

另有網民分享親身經歷:

  • 唔洗搵,我比前上司挖角,我跟佢走好過。同佢夾開,做野做得舒服,又有實力。
  • 我之前個 senior 都大_我:『你知啦,公司老闆咁多朋友,連啲對手都係朋友黎,人地實會打返黎問你做成點。』我心諗,不如我幫你唱開佢,幫你間公司做到成隻狗咁,無回報之餘態度又差。人工包我都知,咁我惟有搵過份人工再高啲包返啲氣,_你老味(文字經過處理)!」

 

Source:LIHKG討論區

Page 1 of 13