因交通意外塞車遲到被腦細罵係藉口 網民嘲:住公司啦!

| 柔之拔 | 08-10-2018 22:47 | |
因交通意外塞車遲到被腦細罵係藉口 網民嘲:住公司啦!

意外就是意料之外,因交通意外導致上班塞車遲到,值得體諒嗎?有腦細認為不值得。網民「刀劍槍炮」日前在 LIHKG 討論區發帖,題為「因塞車遲根本冇錯 點解 d 人會話係籍口?」。樓主表示,今天(10 月 8 日)有人跳軌導致大塞車,也令他上班遲到了。可惜返到公司依然被上司痛罵一頓。樓主莫名奇妙兼嬲到爆炸,遂在討論區發帖,質問為何塞車遲到總被認為是藉口?活該!

慨嘆不懂預知未來

樓主在帖子表示:「假設平時返 9 點,返工車程 40 分鐘;搭 8:10 車,點知發生左意外塞車而遲到,返到公司比上頭_(文字經過處理)。」

樓主續稱:「真係_你老母我又唔識預知未來!點_知會塞車呀_ !我都控制唔到架,咁都唔體諒!? 唔係唔知有_街跳軌(文字經過處理)。」

打工仔上班遇到交通意外塞車遲到被上頭罵,不少網民似有共鳴,紛紛讚好。截稿前,帖子已贏得 1463 個正評,14 個負評。

【精選消息】

網民:高層係弱智

有網民表示:「要塞車嘅你早 3 個鐘出門都要塞!啲高層完全係弱智,除非住公司啦_!」(文字經過處理)

「10 點幾先番,老闆照簽」

另有網民分享:「我公司係火炭。大部份同事都係住新界 ,得我 1 條友住港島。我番 8 點半 平時 8 點係九龍塘。今日我見 8 點 10 分都未上到車,而且上一班都卡左好耐先開,心諗一定有 D 野。冇幾耐老闆就係公司個 wtsapp group 度話粉嶺有意外,會延遲,話如果遲到 GE 同事,番黎照打卡,比佢簽名就得。 然後有人 10 點幾先番,老闆照簽。」

【精選消息】

「遲到係失信」

有網民認為,即使遇上交通意外,都應該準時返工。他說:「點解係藉口,理由係乜? 我成日同啲員工講,返工準時係你作為僱員嘅責任。合約寫明幾點開工,你遲到不論係咩原因都好,已經係一個失信嘅表現,亦表示你冇責任心同對公司冇 commitment。即使有時可能係突發都好,塞車根本唔係藉口,因為你有責任去避免。例如再預早啲出門口,等自己有多啲 buffer。你咁都唔去做?即係等於同你老細講話你嘅危機處理做得好差,應該細心諗吓自己係咪仲適合你而家嘅工作。」

網民丁回應:「你係咪 cls 定好命未遇過意外?意外起上黎,嗰程車既 double 時間都未必到。我希望你撞完車斷哂骨後,都可以準時番到公司。buffer 嘛。」

【精選消息】

其他網民留言,節錄如下:

  • 籍同藉唔_識分?(文字經過處理)
  • 你唔識預早幾個鐘出門口架? 佢地講完有冇打冷震
  • 老細: 唔識早啲出門?Btw上個月尾見到有個幾勤力嘅同事因為塞車遲到 2 分鐘,一個月內第二次遲到,搞到扣咗成千蚊,睇見都心痛

 

 

Source:LIHKG討論區

相關文章

Page 1 of 11