【搭飛機】空姐空少嫌港客自以為是!5 個理由最愛大媽

| 柔之拔 | 07-10-2018 08:57 | |
【搭飛機】空姐空少嫌港客自以為是!5 個理由最愛大媽

中國大媽與香港人彷彿水溝油,難以共融。有中國大媽出沒的地方,香港人總會團結一致,槍頭對外。中國大媽真的如此這般神憎鬼厭?面對大媽,港人又是否一定同聲同氣?未必。Facebook 專頁「空中飛傭 The Flying Maid」日前發帖,題為「【大媽艾笠腰!!!!!!】」。帖子開首就表示:「對於空中飛傭(編按:空中服務員,即所謂的空姐空少)嚟講,最鍾意嘅客並唔係同聲同氣嘅香港人,啱啱相反,Number 1 最愛竟然係好鍾意跳廣場嘅大媽!!!!!典解嘅?!?!?!!?!?」空姐空少居然高叫「大媽艾笠腰」,更以親身經歷,從 5 大方面包括:守規矩、無理要求、易話為、少投訴、態度友善,比較引證香港乘客如何討厭與大媽乘客怎樣可愛。真係咁堅?即 check!

1. 遵守規矩好聽話

港客:叫扣安全帶,港客會爭論:「點解我要扣呀?」

大媽:好多都係第一次搭飛機,唔守規矩只因唔識,你一嗌,大媽會立即聽話做好,仲會道歉。

樓主:「好多大媽都係第一次搭飛機,好多時見到佢哋可能連開個廁所門、邊度撳掣沖廁都唔識;又或者,seat-belt sign on 都會企起身……如果你覺得佢哋咁樣樣好難控制,咁你就大錯特錯鳥。雖然佢哋好多嘢都唔曉,但其實你一嗌,佢哋就會即刻同你做返好(例如起飛時扣好安全帶),佢哋唔做只係因為唔識。有時話畀佢哋知唔啱嘅,仲會同你講:「對不起/不好意思。」好尊重你作為空服員嘅身份。反正,試過叫香港人好簡單咁扣好安全帶,佢都會同你爭論一番:「點解我要扣呀?」」

【精選消息】

2. 唔會有黑洞般無止境嘅要求

港客:遇上嗜酒「西人」,可能每隔 20 分鐘就撳掣要你攞酒。

大媽:大媽排隊只係要熱水,暖咗個身就會瞓,瞓醒玩雜耍,就係咁簡單。

樓主:「一上到機,最常見就係一堆大媽隊一堆熱水樽叫你斟熱水,總之無論飲咩都一律要熱,但其實只要你畀到熱嘢飲佢哋,佢哋飲暖個身,就好少會要求其他嘢,食完飯就會乖乖地瞓覺或者瞓完起身做下雜耍。相反,如果遇著鍾意飲酒嘅西人,每隔 20 分鐘撳你出去問你攞 vokda,成程機你唔洗抖都似。」

3. 唔會扭計易話為

港客:食飛機餐,如果派晒冇得選擇,港客可能扭計。

大媽:食飛機餐,大媽鍾意食米飯,冇晒咪叫其它囉!

樓主:「遇到大媽,雖然佢哋好鍾意食米飯,但就算派餐無 choice,只要你講句隊 bu 池,再問佢食第二個得唔得,一般都好易話為。如果遇正係香港人,未派到佢之前你就要諗定點執生喇……」

【精選消息】

4. 甚少投訴或搲著數 

港客:小小損失,小題大造。

大媽:只要好好溝通,即使遇上事情不順心,大媽都不會搵你祭旗。

樓主:「就算遇到唔順心嘅事,大媽就唔會以你為敵,攞你出嚟祭旗;只要好好溝通,畀佢哋理解到你嘅處境,佢哋一般都好易話為,好快冇咗件事。相反,香港人會覺得自己好識個遊戲點玩,小小損失都會小題大造爭取補償。我遇到有同聲同氣嘅香港人,因為幾次遇上氣流而無辦法畀到熱咖啡佢,於是就扯住我同事個名牌問佢咩名,好似要置諸人哋死地,人哋唔冇咗份工佢冇唔安樂咁。」

5. 態度友善和藹可親

港客:落機講拜拜,港人當你透明。

大媽:落機講拜拜,大媽好熱情,可能講:「辛苦了」。

樓主:「每次落機,你同佢哋講拜拜,佢哋一定會微笑住回應你,有啲大媽仲會好熱情咁同你講:「辛苦了~」開口埋口:「小伙子~」「謝謝喔~」,真係會令你心頭即刻為之一暖。相反,香港人嘅話,多數都係當你透明咁,直行直過。」

樓主在帖子文末再次表態,豪言:「做過服務業之後,你就會發覺,大媽真係好可愛,你會對佢哋愛不釋手。Sorry!並唔係同聲同氣嘅香港人呀!」

【精選消息】

在一片反大媽潮流下,撐大媽帖子自然相當惹火。截稿前,帖子贏得 1,403 個 emoji 心情、111 個回應、92 次分享。意外地,不少網民對樓主表示理解,似乎港客都有很多不受歡迎的地方,反之大媽真係有可愛的一方,哎喲,不錯啊!。網民留言,節錄如下:

  • 我無去到 Love 大媽呢個程度。我覺得傭仔想講返而家香港客人同大陸客人對服務人員態度分別姐。我都好唔鐘意香港日日有咁多大陸人落嚟爭資源一街都係。但做服務行業嘅鐘意 Serve 大陸人多過香港人又係不爭嘅事實(唔關消費能力事)。感覺上大陸人少麻煩過香港人咁囉。咁如果你自問自己對服務人員好好,自問係好人就無需對號入座囉。就好似喺廁所痾慣屎嘅大陸人,唔會_9(文字經過處理)你班香港人話 9 佢班係地鐵站痾屎嘅大陸人同胞一樣。因為人地唔係話緊你呀嘛。如果香港回到 20 年前,大陸人唔係點落嚟,香港人可能會少 D 怨氣,少 D 燥底,西客都唔會有咁多……掛。

 

  • 其實香港地方細人多 衝突多 因為安全區細 呢個係心理學行為 飛機嘅空間細 所以磨擦都多 投訢好玩野好呢 D 係防禦系統用過 work 雙方咪繼續用 lor 講嘅地方細小國家人都有呢種因素 外國人國家大 D 得兩種 你點都唔會採你 或者已經郁手 呢 D 全部係人嘅陰暗面 亦都係負面處理方法-punishment 如果 tune 到用 positive 方式應該會好 D 情況好似對 bully 同 discrimination 一樣

 

  • 香港人唔守規矩根本去到「天性」級別,每每都認為服務業應該順佢意思去玩。「今時今日咁既服務唔夠架」

 

  • 香港文化係咁 啲人覺得自己愈麻煩就好似愈高貴 仲突顯到自己好似成日搭飛機 好有經驗同好有道理咁 總之係唔鍾意妥協 係要攪屎攪棍先覺得自己“特別”

 

  • 以前過時過節做海洋公園入場巴士維持秩序,香港人同大陸人都會搏睇唔到打尖,當你喝佢唔好打尖既時候,後者會乖乖地排返後面,前者會同你拗話佢唔係打尖再投訴你態度唔好

 

  • 呢樣我信,大陸客係煩,但大媽類反而會好啲,但呀叔同八婆另計,至於點為之大媽係有樣睇,大鄉里唔太識野唔太敢亂黎個啲,但數量太少,麻煩既仲多

 

Source:空中飛傭 The Flying Maid

Page 1 of 12