立陶宛立法禁過馬路用手機!低頭族末日?

| shiuhk | 05-10-2018 13:26 | |
立陶宛立法禁過馬路用手機!低頭族末日?

自從開始了人手一部手機,社會上就出現了很多無時無刻低頭看電話的低頭族。而低頭族除了讓自己危險、也有機會害到他人,所以社會上亦有聲音針對低頭族立法。立陶宛近日就終於落手了,立法禁止民衆過馬路時使用手機!

【相關報道】

【相關報道】

立陶宛政府近日通過了新法例,當路人在過馬路時,必須避免做任何令他們對四周環境及交通情況分散注意力的行爲,包括:用手機通話、查看手機等。而違例者就會被罰款 20 到 40 歐元(約 HK $180 到 $360)。而當地警方就會透過公共場所的閉路電視系統執行法例。

有香港網民就深表認同説:「啲人真係唔睇路架」、「安全第一好重要,為己為人!」、「有一些人要手機不要命!」、「香港都應禁止通馬路看手機」、「幾多人為左繼續玩可以唔過馬路」、「過馬路都要低頭,撞死無得怨」、「我比較想立法唔可以邊行邊食煙多啲」、「順便禁埋火車頭就最好」但亦有網民點出:「其實只要唔係亂過馬路,就算你過馬路時玩手機,都唔應該會有咩危險,何必要多此一舉呢?」大家又支持哪一邊?

【相關報道】

【相關報道】

Source:Firstpost

相關文章

Page 1 of 11