老師親子夜遊公園遇家長!竟被投訴指「教壞細路」

| Hin | 04-10-2018 15:36 | |
老師親子夜遊公園遇家長!竟被投訴指「教壞細路」

難道做老師就連私生活都無?有老師在 Facebook 群組中指,早前在中秋節假期間,與小朋友在公園散步賞月,當時有認識的學生大叫 Miss 一聲,於是老師亦禮貌地走上前打招呼,兼說句中秋節快樂,惟學生的家長就尷尬地拉著學生走。

【相關新聞】

【相關新聞】

之後,假期完結後回到學校時,老師就被校長召入校長室,並謂有家長投訴,而投訴內容竟是「因為我身為老師咁夜仲帶小朋友落街玩,學生見到咁樣就有樣學樣教壞曬」,而最恐怖的是主任及校長沒有過濾投訴是否成立,就要求老師注意及道歉,讓老師相當氣憤,更指遲早老師返工放工食飯都會被投訴。

事件很快就在討論區中被熱烈討論,有網民直言這些家長是白痴之餘,亦看不過校長的行為留言指「而家啲校長,同班膠官一樣,淨係諗住袋錢,遠離麻煩」、「校長直頭係無腦」。另外,更有網民反問投訴的家長,「明知出夜街唔啱,又帶個小朋友落街?其實咪即係家長教壞緊小朋友」。更有網民表示,記得有老師大肚,有家長投訴佢有性行為大肚教壞細路,指家長可以無理取鬧得很。

老師親子夜遊公園遇家長!竟被投訴指「教壞細路」

部分網民留言

「而家啲校長乜事,同班膠官一樣,淨係諗住袋錢,遠離麻煩」

「個家長都帶自己小朋友落街玩喎,咁個家長係咪教壞緊自己個小朋友」

「咁樣做都道歉先係真正教壞細路」

「個家長唔係人,佢唔係都有教個細路架咩」

「放左工都要你管?做教師定耶穌啊」

「香港人根本冇邏輯可言,投拆以為大哂」

「香港地做先生真係慘過食屎」

「香港家長真係好癲」

【相關新聞】

【相關新聞】

Source:LIHKG、老師心聲 @ Facebook

Page 1 of 14