單車友龍翔道路中心自炒險被輾過!網民批評連累司機

| Siu Yeung | 02-10-2018 16:22 | |
單車友龍翔道路中心自炒險被輾過!網民批評連累司機

香港單車的路權問題不時引起爭議,早前在網絡上便流傳了一條影片,片中一輛單車在龍翔道馬路中心行駛時突然自炒,單車友連人帶車倒在地上,險被尾隨的巴士輾過。不少網民批評單車友沒頭盔沒尾燈,隨時累人累己。

【網絡熱話】

根據影片資料,事件大概在晚上 9 時 50 分左右發生,地點為彩虹附近的龍翔道。從影片可見,該名單車友未有佩戴頭盔,單車上亦看不到車頭白燈及車尾紅燈。當時一輛黑色私家由慢線切向中線,未知單車友是否被嚇到,之後左搖右擺了幾下,便失控自炒倒地。尾隨行慢線的巴士幸能及時煞停,否則有可能輾過單車友。之後單車友自行站起,把單車抬到馬路邊檢查,估計並無大礙。

後來影片上載至 Facebook「馬路的事討論區」群組,單車友的行為惹來不少網民指責:「再唔修例再比單車咁樣係馬路亂嚟,佢哋自己死唔緊要,累到啲司機就 PK 啦」、「單車 L 大地任我行,遲早地獄之路有排任佢行!」、「單車 L 乞人憎係有原因」、「 路權正一累己累人」、「踩車基本功夫未練好就踩出馬路!馬路上有碎石或者凹凸不平嘅路面,要緊握把手先至冇咁容易炒車,就正如操控山地車或者 BMX 一樣,手軟脚軟冇力冇技術就唔好踩出嚟,返去接受適當訓練先至好出嚟踩」等。

【網絡熱話】

【網絡熱話】

Source:馬路的事討論區

Page 1 of 13