《小忌廉》八達通增貨量打擊炒風?網上商店接受預訂

| Siu Yeung | 27-09-2018 20:39 | |
《小忌廉》八達通增貨量打擊炒風?網上商店接受預訂

早前,八達通公司公布,推出經典動漫《我係小忌廉》(Magic Angel Creamy Mami)的兩款 3D 立體小忌廉八達通,並於 9 月 26 號上午 7 點全線 7-Eleven 開賣,情況似乎供不應求,網上更出現炒價。有見及此,八通達剛剛在其 facebook 專頁公布,會增加貨量,大家可於 10 月初在網上商店預訂。

【動漫玩具】

3D 立體小忌廉八達通大受歡迎,不少網民都留言指買不到,網上更出現炒價,由原價 HK$188 一隻,炒至 HK$240 到 HK$298 不等,令不少小忌廉迷抱怨。八達通便在 facebook 表示:「各位小忌廉 fans,你哋嘅意見我哋一一收到,並作出最新安排。我哋決定增加小忌廉 3D 八達通嘅貨量,並將於 2018 年 10 月 3 號至 10 月 10 號期間,接受大家於八達通網上商店預訂。預訂詳情將於 10 月 3 號早上 10 時喺我哋 Facebook 專頁及八達通網頁發佈,請大家密切留意,並再一次感激大家熱烈嘅支持。

消息公布後,不少網民都讚好,留言包括:「Good news ! 等啲炒家炒燶貨!」、「希望之後出既精品都可以網上買」、「希望可以買到,真係好想要」等,另外亦有人建議:「唔好再放係 7 仔賣,7-11什麼都炒價」、「其實係有心嘅,只要呢段時間内上網就買到唔好限數量,最多安排遲 d 先有得拎,可以預計咗數量先生產又唔駛浪費。」

【流動】

【流動】

Source:八達通 Octopus

Page 1 of 14