學生紅燈衝出馬路 累考生考車肥佬惹眾怒

| Siu Yeung | 21-09-2018 19:44 | |
學生紅燈衝出馬路 累考生考車肥佬惹眾怒

不時都有行人不看紅綠燈,胡亂衝過馬路。日前,在 facebook 專頁「名校 Secrets」,便有司機目擊了一件事。話說當日,他的前車為考牌車,不料 4 名女學生在行人燈已轉紅燈的情況下,一樣照衝出馬路,考牌車隨即需煞停,網民估計很大機會是考牌官煞停,意味考生會肥佬不及格。

日前「名校 Secrets」分享了一名司機的投稿,從相片可見,地點應該在油塘大本型附近。該司機表示,前方碰巧有一架考牌車,在轉彎時看到 4 名年輕女孩,在行人燈已轉紅燈的情況下突然衝出馬路,前車隨即急煞。「你哋搞到架考生被師傅 dup 停,死埋火,咁就肥咗啦,你地仲係側邊一邊笑一邊指住人!」

【科技】

投稿司機又為該名考生抱不平:「你哋知唔知肥一次要再搞幾多野先考到?至少俾多 $3000 再排半年先有得再考,今日學校放假你哋就走出嚟亂咁衝。唔該你地下次衝紅燈都醒小小啦,有車都照衝,有乜事你害咗個司機咋。」他又特意補充準考生:「就算考生自己有 dup 停到都好,考官都會一齊 dup,一 dup 就已經當肥佬。」

至於網民方面,大多都指責 4 名學生,並同情考生:「撞又肥 dup 又肥,撞埋去抵啲」、「路票、租車、補鐘,排得耐可能學牌都要續,計埋計埋都唔少錢」、「肥一次佬令到考生就咁冇咗 6 日糧」、「唔睇燈又唔睇車,車瓜咗都唔抵可憐」等。

【科技】

【網絡熱話】

Source:名校 Secrets

Page 1 of 14