港女攜單車搭港鐵不願拆轆!怒罵職員「廢人先會做垃圾工」

| Siu Yeung | 21-09-2018 15:33 | |
港女攜單車搭港鐵不願拆轆!怒罵職員「廢人先會做垃圾工」

相信大部份香港人都知道,攜帶大型物品搭港鐵,體積上會有限制,如果是單車則需要摺合式或拆轆。早前,Facebook 專頁「西客之道」,便有港鐵職員投稿,指遇到一名中年港女,在沒拆轆的情況下攜單車入閘,於是上前勸阻。雖然該名乘客最後也有拆轆,卻不斷抱怨,會跟職業表示:「你呢 d 咁嘅廢人先會做呢 d 垃圾工。」

日前Facebook 專頁「西客之道」分享了一名港鐵職員的投稿,話說一名「全副武裝」的中年港女,正推單車入閘,於是職員上前勸阻,表明單車需要拆轆才可以乘搭港鐵。最初這名乘客似乎裝作聽不到,於是職員再次勸阻,乘客表示:「拆咪拆囉,你咩態度呀?我架車呀,都唔知你幾多個月人工呀!」

【網絡熱話】

職員有意無意反問:「你俾人呃關我咩事?」乘客似乎不忿,回應:「你呢 d 咁嘅廢人先會做呢 d 垃圾工,你慢慢坐啦你!」職員答:「你慢慢搬啦你,車站人多你小心 d 喎!」不少網民都大讚「神回覆」。

至於其他留言,大多指責該名乘客,包括:「係我幾多個月人工唔係重點,重點係規例要拆」、「我都係單車友一名,呢啲人咁既態度真係影衰晒單車界,狗眼看人低」、「咁嗱有錢唔好搭鐵吖笨」、「西客常用技巧,扮聽唔倒,當你再叫就話人態度唔好」、「認真建議真接出告票」等。

【網絡熱話】

【網絡熱話】

Source:西客之道 HIspitality Secret
Photo:資料圖片(與本個案無關)

Page 1 of 12