iPhone XS Max 回收價最高見+$901!私人收機黑白色更好價

| WAH | 21-09-2018 10:30 | |
iPhone XS Max 回收價最高見+$901!私人收機黑白色更好價

iPhone XS Max 炒價有高有低?iPhone XS 及 iPhone XS Max 今日開賣,究竟回收價是否理想?ezone.hk 記者今早到過 Hysan Place Apple 專門店直擊,門外收機價似乎不算高,曾有「收機佬」就 iPhone XS Max 512GB 開價較原價高 HK$200(即 HK$12,699),更有人開出原價收機。但一直以來,市場上均有不少「私人收機佬」,會在各大小私人群組收機,記者就收到情報,見有人就 512GB 黑及白色 iPhone XS Max 開價 +HK$901 收機,即 HK$13,400。而之前被看好的金色版本,回收價反而較低,只以 +$801(即 HK$13,300)收機。

【相關報道】

【相關報道】

除了 512GB Max 版較受炒家歡迎,64GB 及 256GB 則似乎不受收機佬受落。有收機佬指不收 64GB 版本,而 256GB 則以 -$400 收機。這類私人收機,一般會經 WhatsApp 群組或討論區發放回收價,並相約賣家在地鐵站交收。ezone.hk 提提大家,由於放售 iPhone 金額都算高,無論經實體店舖或私人渠道放售,緊記當面點算好現金。

【相關報道】

【相關報道】

Sourc:ezone.hk

Page 1 of 14