【求職】Fresh Grad 面試普通文職待遇 $11K 嫌低 網民:做暑期工提高議價能力

| 柔之拔 | 21-09-2018 03:35 | |
【求職】Fresh Grad 面試普通文職待遇 $11K 嫌低 網民:做暑期工提高議價能力

應屆大學畢業生 fresh grad,待遇薪酬是多少才合理?網民「污濁的肚臍屎」日前在香港討論區發帖,題為「今朝去見工,個 HR 話 fresh grad 人工只有 11K」。樓主非常不滿意,怒吼「點生存呀」;遂到討論區發帖宣洩。

港島應該出手闊綽?

樓主在帖子表示:「晨咁早約 9 點鐘去上環見工,普通文職,入到去心諗公司幾大幾靚,又係港島應該出手闊綽啲啦,個 HR 靚女又滿面笑容,傾既過程都好順利,心諗我 fresh grad 人工應該都可以有 13,14k 掛!」

樓主底線 $13k

樓主續稱:「點知佢笑笑口咁話:『見你係 fresh grad,人工 11K 好嗎?』」

樓主:「...」

氣氛逆轉!樓主企硬:「個氣氛即刻好似結左冰咁,老老實實我 expected salary 都係 13K 姐,我假假地都係個大學生,唔好咁過份好喎,我即刻話自己個界線係 13K,同佢企硬!」










【精選消息】



HR 非善類

樓主直指:「點知佢仲硬,態度 180 度轉變,仲係咁講 fresh grad一開始人工唔應該要求咁高,要學野為主,乜乜乜咁...」 

「之後佢見我冇咩反應,就叫我返屋企等消息,返到屋企我講件事俾老媽子知,佢仲罵我態度差...」

樓主活該遭媽責

樓主告解:「係我問題定點?」

樓主怒吼:「11K 扣左個 MPF,搭車食飯電話費家用都無哂啦,點生存呀!?fresh grad 就唔係人?fresh grad 就要人工低?」




【精選消息】

截稿前,帖子贏得 20,231 個點擊率,251 則回應,不少網民踴躍留言。有網民表示:「普通文職起薪點 12K 就差不多,11K 少左 D」、「你反問伯母,去做保安,有萬二,有無意見??」、「你有你立場, 佢有佢要求, 夾唔到咪 next 囉, 無須動氣」。

暑期工儲經驗?

有網民建議大學生搵暑期工累積工作經驗:「這份工作不符合要求,不如考慮第二份。不過,沒有工作經驗,議價能力會不足夠。例如我公司在今年暑假,請了個大學三年生做暑期工。十個星期,做一個項目,結果非常好。公司打算等這個學生大學畢業後,會正式聘請,人工會有 2 萬以上。而且公司想請這個大學生做 part time,畢業前也可以幫我們工作。因為她經手的項目,會正式實施,要她幫手 support。如果樓主去年暑假有做過暑期工,有些工作經驗,找工作會易一些。」

對於 fresh grad 要有工作經驗,有網民覺得「好鬼」:「樓主,工作經驗呢個藉口好鬼!!普通文職,有咩 exposure 禁了不起?當伱今日無,三個月後包有; 咁,三個月後,係咪追加人工至老鬼水平先??睇吓個所謂靚女 HR,點答??」

【精選消息】

做保險?

有網民建議做保險:「好正常, 其實咩價係要睇你邊行同睇邊科, fresh grad 人工其實可以好極端, 我識幾個 freshgrad 一啲得 10k, 但有啲一畢業就 2xk 起頭, 更甚有 d 做保險地產既, 仲高...」

網民附和:「我都識個 fresh grad 嫌文職人工太低,一畢業走左去 axa associates,後尾出黎飲野先知佢人工高過同科生四五倍,吹漲」。

有網民驚訝:「嘩,咁讀咁多書托呀?一夠 18 歲就去做保險咪 fatfat!?」被網民溫提:「你咪信 D 保險 L 吹喇!!」、「axa associates 專畀大學生讀,你唔讀大學,做保險都識唔到咁多大客,又冇咁專業,自然無咁高收入啦」。

其它網民意見,節錄如下:

  • 11K 你唔做, 大把人做
  • Fresh grad 表示當時淆底,老媽仲x緊我幾時交家用!
  • 所以,叫你徴求伯母意見,去做保安,好唔好??包請!
  • 自己值幾多,應該自己最清楚

 

Source:香港討論區







相關文章

Page 1 of 11