山竹襲港通訊水電未受大影響!巴打大讚「香港基建世界級」

| shiuhk | 17-09-2018 11:51 | |
山竹襲港通訊水電未受大影響!巴打大讚「香港基建世界級」

超強颱風「山竹」昨日終於殺到,「蹂躪」香港整天後在台山登陸。雖然山竹十分強大,帶來風暴潮讓部份地區陷入水浸、爆玻璃,然而香港大部分地區都一如以往,依家繼續有電有水,而通訊基本亦幾乎沒有影響,不少網民還能一邊上網一邊討論颱風對香港的影響。

有網巴打以「香港基建真係世界級」為題,指出:「咁_大風之下,通訊、供電、供水依然好穩定,大家仲可以用電話睇電視煮野食,地鐵仲可以有限度服務,堅係世界級,Proud of HK」一出帖就收穫 7,032 個 Like。巴打們出力大讚香港,十分難得。但想一想,其實也是可以理解的。畢竟 10 號風球山竹來勢洶洶,天文台早幾天就開始呼籲市民做防風措施,而政府亦有接送部份地區居民到安全地方,做足準備。到山竹真正殺到,港人經歷了心驚膽跳的 10 小時。雖然部份地區水浸嚴重、少量民居杏花村部分座數停水停電,但大部份地區的供水、供電都沒有受到影響,而通訊更是從未斷過。所以,相信很多港人昨日都在家安心上網、看電視,甚至煮飯、打機,幾乎不受影響。

【其他報道】

【其他報道】

而其他巴打都似乎頗為認同樓主,留言說:「今次真係要讚下香港」、「從天災帶黎既損害程度黎講,香港真係全世界最 NO.1 咁安全」、「機場咁多玻璃,旅客仲可以安安全全咁滯留機場,以前啲基建好屈機」、「希望今次可以 0 傷亡,真係威出國際」、「大家而家仲可以安坐家中上連登 已經好好」、「人地國家要疏散,我地係屋企__」、「仲有大部份地區無水浸無山泥傾瀉」、「同一風力,你對比下全球有幾多個城市做到香港咁唔洗疏散又冇乜傷亡」不過亦有不少巴打補充,說:「係英國嘅基建,唔包括近代嘅」、「Proud of UK」、「英治時期下,起出黎既基建,質素衰極有個譜,仲要係用咗咁多年」、「你所講既基建 95% 都係回歸前及回歸期間起」、「幾十年前起落既公屋,超強颱風都可以冇事」笑著說:又「留名睇哩十年起啲基建」、「港豬澳大橋散未?」

最好笑是,有巴打嘲諷香港應對颱風做得這麼好,是:「為咗大家可以風後準時返工」、「只要聽日全港照常開工,已經可以全球吹捧」想不到竟然一語成讖。各位通過叢林陣、地鐵人潮,成功回到公司了嗎?

Source:Lihkg、經濟日報圖片庫

Page 1 of 14