漫畫家謝曬皮指港鐵縱容中國客車廂食煙 無乘客出聲職員口頭警告了事

| Siu Yeung | 14-09-2018 16:30 | |
漫畫家謝曬皮指港鐵縱容中國客車廂食煙 無乘客出聲職員口頭警告了事

在社交網站,偶然都會看到有網民指有人在港鐵車廂或月台抽煙,香港漫畫家謝曬皮本來只是半信半疑,但今天終於親身目睹一名穿橙衣的中國客在車廂抽煙,但周邊竟然沒有乘客提出異議,便親自向港鐵職員舉報,沒想到職只僅口頭警告了事,便放走該名中國客,幸好碰巧遇到便衣警員,才捉這名違規男子。

今日下午近 3 時,謝曬皮在其 facebook 專頁分享了自己的親身經歷。話說當時她由大圍乘港鐵前往九龍塘,途中看一名大陸男子在車廂抽煙,並走出月台繼續吞雲吐霧。謝晒皮再看周邊的乘客,大家都沒當是一回事,便親知自通知港鐵職員。職員才施施然走向男子,表示:「先生呢度唔畀食煙。」之後男子弄熄手上香煙離開,職員亦隨即離去。

【數碼】

【生活情報】

謝曬皮覺得處理方法有問題,便跟職員說:「就咁就得架啦?」並質疑抽煙男子違反港鐵附例,但職員卻回應指自己無權捉住乘客。謝曬皮那刻意識到職員根本不想處理這事件,但她心有不甘,便找另一職員一起追趕,這時碰巧遇到便衣警察,終於將抽煙男捉住。隨後數名港鐵職員前來了解事件,再次想口頭警告,放走抽煙男了事,但謝曬皮認為:「我覺得唔可以接受,因為我嘅人身安全受到威脅,大佬我日日搭東鐵,想像當時我係同呢個人喺同一個車廂,如果佢個煙頭整到 D 咩著火,困喺個咁迫既車廂我真係會死。」最後港鐵職員終於肯記錄抽煙男的身份證,並發出警告信。

事後謝曬皮再打去港鐵投訴,但仍相當感慨:「由第一個我見到果個好驚青既港鐵職員,到第二、第三,甚至最終一個 manager 級的職員,到到我剛剛打去投訴科既先生,全部比我感覺都係覺得多一事不如少一事,同埋佢哋令我覺得我 overreacted。我唔明,點解會咁,你哋話比我聽係咪真係我 overreacted?係我即刻收聲。不過事情最令我不解既地方,係喺我見到食煙事件發生之前,竟冇任何一個人出聲!我見到果時佢係食住由車廂出嚟,咁同佢同車廂果 D 人你哋到底係發生咩事?!我覺得香港已經越黎越唔安全,即管 keep 住唔出聲,即管 keep 住姑息呢D 人,由佢哋破壞我地地方啦,大家自求多福。」

謝曬皮發帖後,隨即引來不少網民關注,留言包括:「睇下水貨大大件上車無職員出聲,咦?學生帶大提琴 oversize 喎,你_街啦,仲有外國人士係 Ikea 買 oversize 相框唔比入,職員明_欺善怕惡」、「唔知點解,食野又話會罰錢,坐頭等無拍八達通又要罰錢,成人用小童票都即刻罰錢,食煙反而無人理」、「到你帶個大提琴上車,佢就當你係恐怖份子帶咗個核彈咁要劏要殺」、「根本就係選擇性執法,如果係香港人一早就十幾條友圍埋去啦,港鐵職員一向只針對香港人,大陸人做乜都唔會有事」、「坐關愛座就俾人影相批鬥,車廂食煙 D 人好似響平衡時空咁睇唔到」等。

Source:謝曬皮 TSE SAI PEI the incapable

Page 1 of 14