市區的士申請加價起錶跳升至 $30!網民嘲:等多啲人搭 Uber

| shiuhk | 14-09-2018 11:54 | |
市區的士申請加價起錶跳升至 $30!網民嘲:等多啲人搭 Uber

的士去年 4 月才剛加價,起錶價由以往的 $22 加至 $24,而跳錶費亦有加。想不到只是過了一年多,約 20 個的士團體又再次向運輸署申請加價。團體申請將其起錶價由現時的 $24 直接加到 $30,加幅達到 25%!

據報道,的士團體除了申請將市區的士起錶價增至 $30,而每次跳錶亦申請加價 $0.2。若申請獲批,市區的士短途及長途每次跳錶會分別變成 $1.9 以及 $1.4,加幅達到 16%。另外,團體亦申請將停車等候時間縮短,由每 60 秒一條縮到每 45 秒一跳,同行動物、鳥類附加費亦申請由 $5 加到 $6。

【熱門報道】

【熱門報道】

【熱門報道】

的士車行車主協會會長吳坤成表示,近年的士保險費暴升,而現在又是舊石油氣的士換成新款混能的士的換車潮,導致很多司機負擔沉重。又指出「揸的士」薪酬欠吸引力,希望籍加價改善司機收入,吸引更多人入行最終讓更多市區的士成功出租。

然而網民對此反應就頗大。不少網民大罵:「加價就可以租得出部的士已經唔係一個正常人諗到嘅理由」、「租唔出個牌,點解唔考慮減租?」、「無人揸仲唔減租?」、「車主淨係唸住加價加車租;司機 10 個有 9 個都拒載!」、「而家咁塞車仲要加咁多,你真係搵有錢佬搭啦」、「我寧願去少啲夜街都唔搭你啦」、「以後绝對唔搭,你加飽佢」。

此外,有網民曲線笑說:「最好的士丶貨 van丶uber 全部冇限制等他們鬥,服務自然好丶收費自然低」、「支持加價,等多啲人搭 Uber」、「加完佢地自已圍內咪又係做幾折的,或者加到無人撘」、「最好加夠 100,還他們心願!」、「唔夠囉,司機大佬揾食咁辛苦,應該加到 3 萬蚊起錶,然後每一跳係 1 千蚊」不知道最後加價申請會否獲批呢?

Source:HKET

Page 1 of 13