搶 iPhone Xs Max 無 iReserve?小炒王:疑改玩法趕絕炒家

| 阿美 | 14-09-2018 11:30 | |
搶 iPhone Xs Max 無 iReserve?小炒王:疑改玩法趕絕炒家

iPhone XS Max 開搶在即!先達唔少炒家都認為首批有得炒,想首日拎倒貨嘅話,好多炒家都會用 iReserve 方式訂機。但今年 Apple 疑似出新招趕絕炒家。

今年 Apple 並未提及 iReserve 玩法,但小記參考 Apple 香港官網的其他 iPhone 型號,以試買 iPhone 8 為例,Apple Online Store 的訂購方法除了一般送貨上門外,亦可到零售店取機,惟用戶必須網上先付款,預計 iPhone XS 及 iPhone XS Max 今日開賣也會採用相同的「變種版」iReserve 方法。

【相關報道】

【相關報道】

【相關報道】

ezone.hk 記者向小炒王詢問此事,他說道:「吓,又改玩法趕絕炒家?即時俾錢預約落舖拎,隨時無退路喎!」以往,不少炒家玩 iReserve 都係「㩒左先」,等睇當日真係有炒價先去 Apple Retail Store 即場購買。

事實上,Apple 並非首次向炒家作出規限,自 iPhone 7 起,港澳地區購買的 Apple 產品均不設退貨。

Source:ezone.hk

Page 1 of 14