搭港鐵被小孩弄污衫褲!竟被一句「免死金牌」說話回敬?

| Hin | 12-09-2018 19:12 | |
搭港鐵被小孩弄污衫褲!竟被一句「免死金牌」說話回敬?

想必出街時,沒有人想給人弄污衣物衫褲吧!這位不幸的絲打在港鐵站大堂,就被一個小孩的飯盒弄污衫褲,在還未來得及應時,帶小孩的老人就用一句像「免死金牌」的說話回敬這位絲打,讓這位絲打氣上心頭,並於討論區發了一篇「今日學識咗一句可以用嚟做免死金牌嘅說話」為題的 post!

這位絲打在 post 中講述事發經過,表示在港鐵站大堂中,見到有位小孩拎著飯盒跑來跑去,而後面則有位爺爺級的老人在後面追著,殊不知絲打閃避不及,被小孩撞到兼被其飯盒弄污衫褲,而正當絲打與呆著的時候,老人率先出聲指責絲打行路唔帶眼,正當絲打與其理論時,老人用上「免死金牌」般的說法:「人地係小朋友,你唔係同佢計較呀?」讓絲打十分氣憤,更在文中表示「得罪講句,十個港孩有九個都係廢老縱出嚟,乜都唔同港孩計較嘅話,港孩橫行霸道。」

【精選消息】

【精選消息】

網民對於絲打的遭遇均相當同情,更有網民表示自己遇到此情況一定力爭到底,甚至報警處理,表示自己條褲是名牌,要成幾千蚊買。更有網民回敬這句「免死金牌」,表示自己唔同小朋友計較,但就同小朋友的父母親計較!此外,有網民留言表示還有另一句「免死金牌」,就是「小朋友喊緊」,只要小朋友喊緊就不用理其他事情。

搭港鐵被小孩弄污衫褲!竟被一句「免死金牌」說話回敬?

部分網民留言

「係我就報警玩大佢,同佢講條褲名牌黎,絕左版,買左成幾千蚊,而家要報警,睇下佢仲夠唔夠膽講同個細路計較」

「廢老加無家教細路,簡直係必定令人火撚滾既組合」

「咁未唔好同小朋友計較,而係同小朋友老豆老母計較,咁冇家教嘅靚仔實係佢地教出黎啦」

「你係慘但你唔叫佢賠錢真係好 on X」

「明顯係你唔夠惡啦」

「講真呢 D 真係要大聲 X 佢老母,專欺善怕惡,一大聲會就會驚」

Source:lihkg

Page 1 of 12