企街 Sales 兜客不成爆粗兼動手!網民:老馮要買咩

| shiuhk | 12-09-2018 17:52 | |
企街 Sales 兜客不成爆粗兼動手!網民:老馮要買咩

相信很多人都試過在街上被 Sales 截停,然後捉住你不停推廣產品、服務。對於很多人來説,這種行爲實在很煩擾,所以都各有應付方法。想不到,近日一位女網民被 Sales 捉住後開口拒絕,之後竟被爆粗大罵,對方更「發爛渣」掟物件,最後搞到報警收場。整件事引起網民熱議!

有女網民在 Facebook 群組「巴打絲打 Facebook Club」出帖,表示「遇到野蠻廢青」。事緣樓主在元朗西鐵站附近遇見一男一女美容 Sales,見女 sales 上前樓主就只好避開說「唔需要」。然而對方依然糾纏,樓主忍不住就說了一句:「唔好阻住我」。結果,另一位男 Sales 就立刻「護花」,情緒激動地爆粗指樓主「對佢同事冇禮貌」,更「發爛渣掟佢手上面疑似 catalog 嘅野」,最後樓主只好報警兼報食環。樓主事後指對方野蠻,並呼籲「大家經過呢到要小心尤其一個女仔呀」。

【熱門報道】

【熱門報道】

【熱門報道】

可能因爲太多網民都遇過同類事件,紛紛留言說:「好耐之前試過」、「無人會鐘意被人強逼,你有誠信有技術生意自己揾上門」、「試過被問候,說爭我一張單都吾幫佢...老馮要買嫁咩」、「所謂問卷咪又係攞個人資料」、「咁惡,唔好揸 catalog 啦,揸刀去搶啦」、「做 Sales 預咗見到厭惡面口,如果接受唔到,唔好做 Sales」、「其實好阻街」打份工,搞到報警又何必呢!

企街 Sales 兜客不成爆粗兼動手!網民:老馮要買咩

Source:巴打絲打 Facebook Club

Page 1 of 14