鶴嘴保護區放火影婚照?行山友質疑違法

| Siu Yeung | 07-09-2018 16:20 | |
鶴嘴保護區放火影婚照?行山友質疑違法

不少準新人為拍得令人一見難忘的婚照,都會想盡辦法,但有時也惹來質疑會否造成危險或破壞。稍早前,有行山友在網上發現有準新人到鶴嘴保護區拍婚照,相片除了有落水拍攝,還有一兩張有火花的相片,令部份行山人士質疑相關人士違法。

【科技】

【科技】

這次的婚照,本來在生活易(ESDlife)的一個 blog 貼出,後來再被行山人士看到。其中一張相片看到左邊彈出花火,準新人則拿起傘子擋火花雨,準新人在帖文表示:「工作人員係左邊 fing 火星鎚,我哋係到擋。除咗工作人員一定比火彈到之外,我哋都有被觸及,仲要唔係一 take pass,係NG左好幾次先影到呢張相。」這種拍攝手法,其實是利用燃燒中的鋼絲絨造成光繪,有一定的危險性。事實上,以往曾有外國攝影師用此手法拍攝,最後導至火災。

鶴嘴保護區放火影婚照?行山友質疑違法

除了放火外,還有數張相片是落水拍攝,準新人表示:「首先落水前,係要行過一堆岩石,先到呢個佈滿海膽同蠔殼嘅地方。行完山再行岩石,真係為咗一張靚嘅作品。」不過行山友則批評:「佢哋等啲大浪影相真係勁勁勁危險!佢哋都知鶴嘴交通不便,咁如果佢地比浪沖走咗點樣去救佢哋?」

鶴嘴保護區放火影婚照?行山友質疑違法

那末,準新人及攝影師究竟有沒有違法呢?根據第 476 章 《海岸公園條例》,只列明在海岸保護區禁止游泳及潛水,不能在沙灘上燒烤及露營,所以這些行徑縱然未必適合,但是否違法仍需由有關部門判定。

Source:esdlife香港行山之友

相關文章

Page 1 of 11