兩夫婦有 $300 萬現金不生小孩想退休 網民:如果係美金就夠

| 柔之拔 | 07-09-2018 07:20 | |
兩夫婦有 $300 萬現金不生小孩想退休 網民:如果係美金就夠

究竟要有多少積蓄,才夠退休?網民 yyygirls 日前在香港討論區發帖,題為「兩公婆有 3 百萬 cash,不生小孩,想唔撈」。標題開宗明義,想!唔!撈!香港生活迫人,工作壓力太大,小記都好很想退休!分別年僅 50 歲及 40 歲的 3 百萬夫婦樓主想唔撈,遂向網民賜教。

樓主在帖子表示:「老公 50 歲,老婆 40 歲。沒有物業,有 3 百萬 cash,不生小孩,有美國藉。想過退休的生活了。」

兩公婆月入共 $11 萬

嘩!40 歲就想退,有冇奢侈咗啲呢?小記懶洋洋,花生咬一口。提到退休,網民反應熱烈!截稿前,帖子贏得 30,096 個點擊率、292 個回應。不少網民認為不足夠:「如果嗰 300 百萬 cash 係美金嘅話就夠退休嘅」、「3 百其實都好少」、「無物業,租緊樓?點夠退休?」、「你預自己有幾長命先?仲要冇樓,除非去泰國生活啦」、「得 300 萬, 有物業都未夠退休啦.」。

【精選消息】

樓主回應:「3 百萬港元。我都知其實好少錢。但又比上不足比下有余。咁辛苦打工唔知為乜 。我月入 7 萬,老公月入 4 萬。去美國求其做收銀 hea 住生活好似都可以。」

網民:練好槍法先啦

另有網民突破盲腸:「上天已有安排」、「是否住在自置物業?」、「練好槍法先啦」、「作文」、「退休係好...但係屋企有乜野做..」。

【精選消息】

香港生活,三公必勝?

有三百萬現金冇樓冇小孩都唔夠退休?如果做樓奴「供樓」又是折磨!香港工作壓力太大,香港人打工仔女仲有乜嘢出路?有網民指點迷津:「香港生活,三公必勝!」(公屋,公務員,公援)

公屋…
交租二千幾,十年免審查!
議員又住得,pt.25又住得!

公務員…
小六嘅學歷,薪金都過萬!
福利都算好,公屋俾間你!

公援…
每當經濟好,雙糧當花紅!
每當經濟衰,雙糧道難關!




























【精選消息】









吃喝玩樂… 玩食訓!


有錢都不如用黎…

 

Source:香港討論區





































Page 1 of 13