麥當勞逢周一搞「無飲管日」!網民反指:根本賺到盡

| Hin | 03-09-2018 16:36 | |
麥當勞逢周一搞「無飲管日」!網民反指:根本賺到盡

繼 KFC 推行堂食走塑膠杯蓋、飲管後,今日香港麥當勞也在其 Facebook 專頁中宣布,由即日起(9 月 3 日)每逢星期一,全線餐廳及 McCafe 將會實行「無飲管星期一」,清空飲管箱之餘,亦不會主動派發飲管,為環保出一分力。

【精選消息】

【精選消息】

有網民對此表示支持,是為減塑踏出一步,但亦有部分網民覺得無飲管日並非只為環保,其實只是為了減低成本,根本是賺到盡的表現;有部分網民更謂,講環保,不如所有堂食轉用金屬杯、金屬刀叉等餐具;甚至是建議麥當勞轉用更環保的包裝,而並非一次性棄用的。此外,有網民笑稱他日為環保,可以搞無刀叉日、無紙杯日、無紙盒日,務求賺到盡。

部分網民留言

「德政,為環保出一分力,良心企業」

「想環保唔該所有堂食用鐵兜鐵杯鐵刀叉」

「cut cost fatfat」

「商家佬當香港人狗咁 X,除咗托盤全部都係一次性,用少枝飲筒就當自己環保咗咩心態?」

「我都有同感,堂食都係一次性杯,你有本事堂食轉曬用玻璃杯,我就支持你。」

「係環保,你換下 d 包裝先啦」

麥當勞逢周一搞「無飲管日」!網民反指:根本賺到盡

Source:McDonald's @ Facebook、LIHKG

Page 1 of 12